Poezi Per Te Dashurin Ne Burg

Ketu larg ne vetmi smund te gjej kurr rehati sa nevoj kam per ty Vajta vite pa te pare malli shume me ka marre sa me vjen per te qare Sa qejf kamte therras nene nga malli fuqit me. Kur vi tek varri te te vizitojj ahh imagjinata ime e mallkuar po si te flasin te vdekurit.


Publikohen Mesazhet E Ledianes Me Te Dashurin Ne Burg Duro Zemer Eshte Loje Pema News

Nese doni te dergoni apo postoni.

Poezi per te dashurin ne burg. E dija e dytë takova. Gje e shenjt je o nene. Mirpo me duhet te vazhdojj tutje.

Përmbledheje e pasur me poezi shqip dashurie nga autorë shqiptarë dhe të huaj. Qe ne jete te mos mbetet e pikelluar Por ju vajza me ndegjoni dhe kurr mos gaboni Ate qe e dashuroni kurr mos i besoni. Shaqir Nina - E Lam Vitin E Vjeter.

Kanita Kopreshi - Bredhi I Vitit Te Ri. POEZI PER TE DASHURUARIT. Nese shpirti ste mjafton ta fali syrin qe per ty loton.

Ti je gjithcka qe une ne kete jete e dua je shpirtshpres per te jetuar per mua je drite ne syte e mi je gjithckae imja dashuri. Jam unë ai të pres akoma. Unë do të bëjë atë përsëri të gjithë në qoftë se kam pasur zgjedhje.

Me mban larg teje cdo nate e cdo dite. Thojn se dielli me i bukur se gjithnje eshte kur syrin mbi maje malesh qetTe tjeret fjalet e mira per te i thone ne qastin kur. Kur me ty bisedoj dhe hesht d he dridhem kur me flet ngadale Mendoj se brenda teje ka dicka Qe ti ma thua me zemer jo me fjale.

Me lot ne faqe me lot ne sy me zemer te helmuarmendoj vetem per tyme kit sms e pershendes arbesen nga prishtina. December 18 2016 Poezi Dashurie. Mendoj per gjene me te bukur ne jete Mendoj per dashurine tone.

Largesine per ty do ta shkurtoj do ta bej afersi. Poezi Dashurie Shqip Poezi Dashurie Gjermanisht Poezi Dashurie Italisht Sms Dashurie Foto me Poezi Dashurie Vetem une e di. Te te te them te dua e te dashuroj.

I tharë në rrënjë pa degë të njoma Që nuk e mposhtë as dimri i thellë. E trishte kjo jete pa ty keto festa pa kuptim sa do doja prane te te kisha te shijonim cdo agim. Një shkëmb i moçëm në luftë me detin Që zogjtë shtegëtarë shkelin më rrallë Se tremb furtuna e as tërmeti Jam unë ai të pres me mall.

Gjithashtu thënie shqip dashurie dhe krijime letrare dashurie nga nxënës të shkollave të ndryshme. A thu kjo largesi te verteten se di. Poezi per nenen NENE E DASHUR NENE Nene e dashur nene.

Mbresa ne zemer me ke lene. Poezi nga Poet Shqiptare 1Nje dite un do vdes ti do me kujtosh ne mendje do te mbes Dhe ti sdo me harrosh. Te shkruaj poezi per ty zemra ime te te theme se sa te duandjenja te verteta pormendoj se do harxhohet ngjyra e stilolapsit e sdo me mjaftojn as edhe 1000 fleta.

Asgje dhe askush nuk mundet te ma zevendesoj dashurin tende askush nuk mundet te me bej te lumtur sikur ti. Thojn se dielli me i bukur se gjithnje eshte kur syrin mbi maje malesh qetTe tjeret fjalet e mira per te i thone ne qastin kur. Zemra është pasuri që as nuk shitet as nuk blehet por dhurohet.

_____ Me dhuro nje lule pa emer me jep pak kohe ta mbjedh ne zemer me thuaj dy fjal te bej poezi ti lexoj perdit e te flas per dashuri me dhuro nje puthje ta mbaj ne buze me dhuro dy pika loti ne. Te ndihem sikur jam e fort ne menyr qe mos ti merzis te tjeret. Dua te largohem ne nje bote te qete ku mos kete intrigapor engjej me flete nuk dua tu flasvetem ti shikoj dua tjeter botekesaj si besoj.

Por lutjet e mia asnjeher su plotesune. Une vetem ty do te dua. Per te te dhen mundesin.

Ishte edhe ne burg Keshtu na thane bashketebergosurit e tij. Email protected Mos harroni me shkruajt titullin e poezive. Por kjo largesi eshte e pa shpirte.

Nese deshironi qe poezija juaj te vendoset ketu thjeshte shtoni poezi ne KOMENT ose ne email. Një trung jetim nën hënë e diell. I vetmuar pskam mbetur ty te kerkoj per çdo nate sa edhe hëna qenka tretur nga mungsa jote e gjall Xhelozia thot Me duaj mua ose vdis kur nuk e mar me ty snje tjeter te te mos mar per mua me mi te te shoh te vdekur se sa te marr nje tjeter I shkruaj këto kujtime me lot ne sy se dashurin e par e fitova tradheti.

Ne mengjesin e hershem te se nesermes polecia. Dashuria Mesazhet për të dashurën Gruaja e saj Unë të kërkuar për të ju them se kudo që unë jam çfarëdo që të ndodhë unë gjithmonë do të mendoj për ju dhe koha e kemi kaluar së bashku si kohën time më të lumtur. Nëse nuk të ka prekur dashuria je duke ecur nëpër terr.

Shaqir Nina - Vitit Te Ri. Qani Seferaj - Viti I Ri 2021. Poezi Dashurie Shqip Poezi Dashurie Gjermanisht Poezi Dashurie Italisht Sms Dashurie Foto me Poezi Dashurie Vetem une e di.

Trishtohem neteve te gjata dhimbja duket e pa-kalimte. SMS-Poezi Shkruaj ketë SMS ne CELULAR. Qdo fest qdo dit.

Ne cdo sekond te ejtes time Ndodhesh ti jeta ime Mbase shum gabime beme Ne me kaq nuk mund ta leme Sepse ajo cka jetuam ne te dy Nuk ishte nje lumturi vetem per ty Ajo ishte shume me shume Te pakten ashtu e vleresoj une Jetuam bashk plot buzeqeshje Plot lendime e plot perleshje Plot shikime domethenese Ti nxenes e une nxenese Isha pak e vogel ateher Kur ti me. Ndoshta pse i kishte mbetur vetem edhe nje dit te lirohej. Jeta pa dashuri është si viti pa pranverë.

Dashurin qe ke ti smund ta gjej ne cdo njeri. Dhe dhimbja ze prape vend. Jam gjithmone e jotja e per ty jeteoj.

Nese per mua mendon--nje leter ma dergon--nese me zemer me don--thirrem ne telefon--zerin ta. Poet Anonim - Viti I Ri. Dashurova si e cmendur pa menduar se nje dite ti do ikje pa asnje fjale jetes time duke mos i lene drite.

Alberim Stojani - Viti I Ri 2 Aferdita Salihu - Babadimri. Ketu mund te postoni vetem POEZI DASHURIE. Edhe pse nuk te kam prekur kurre e ndjej qe jam Brenda tejene nje vend te vogel ne fund te zemres tende.

Nese deshironi qe poezija juaj te vendoset ketu thjeshte shtoni poezi ne KOMENT ose ne email. Do deshiroja qe pikat e shiut zemren tende te mbulojne. BESOJE eshte dhurata me e cmuar.

U ndame qe te takohemi te nesermen ne shpi dhe te kremtonim ardhjen e tij pas nje muaj mungese per oxhakun e shtepis per familjenper femijet. Para se te flej lutem me lot ne sy zoti të të ktheft se smundem pa ty Dashuria dam puthja komedi vdekja tradheti. Shaqir Nina - Mengjesi I Pare I Vitit Te Ri.

Te solla prane engjejt e mi per te qendruar perjetesisht me ty ne ditet bukura e te veshtira. Ta fali si kujtim 100 shpirtin tim. Qani Seferaj - Mire Se Ardhe Vit I Ri.

Ketu mund te postoni vetem POEZI DASHURIE. Mos harroni me shkruajt titullin e poezive. Ti do qash per mua Po un sdo jem aty Do me thuash te dua Me lote neper sy Do mbetem thjeshte kujtim ne endrrat e tua Mbi varrin Time do shkruaj fjalen te dua 2Nuk do mund te jesh njeri Nese shpirti njehere ste ka dhembur Te jetosh me.

E di qe nuk mund te me urresh edhe pse ke deshire edhe pse do te me harrosh nuk mundesh sepse un jam gjithmon me ty jashte dhe brenda teje. Dashuria është poet i madh i cili kurrë nuk e sheh të dashurin ashtu siç është por ashtu siç dëshiron të jetë. Jeta tani ka nje tjeter kuptim.

Se te dua zemra ime gezimi im je ti. Kur mendoj per ata sy te bukur dhe buzet qe dridhen pa fjale Mendoj per floket mbi gjok sin tend dhe zemrat qe rrahin pandal. Dhe lotet ne sy gati me behen varg.

Shum her ju kam lutur qe te sjelle tek une. Besa e vajzes si era e nates ne fillim te don me ne fund te tradhëton. Toka u tha mali u shua dashurin qe kisha kurr per ty nuk u harrua Muaji i 8 ëshet muaji ëshet muaji i 8 mos u dashurini me vajzat.


Rri Urte Erjona Paralajmeron Vellane E Izet Haxhise Balkanweb Com News24


Poezi Dashurie Facebook


Poezi Poezi Dashurie Te Bukura Romantike 2020


Publikohen Mesazhet E Ledjanes Me Te Dashurin Ne Burg Duro Zemer Per Puthen Eshte Loje Infokus


0 Response to "Poezi Per Te Dashurin Ne Burg"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel