Leter Dashurie Per Person In E Zemres

Ta dishë dashuria ime që nuk do të ketë mbrojtës më të mirë për ju se unë sepse jam betuar në betime të shenjta që do të të ruaj në zemrën time në mënyrë që askush të mos ju lëndojë sepse zemra ime është aq e fortë për ty saqë asnjë mallkim as pikëllimi as trazirat as dyshimi as urrejtja nuk mund ta prekin. Me pelqen te shtrije doren dhe te leviz kaçurrelat rebele te flokut qe.


Sot Po Shkruaj Nje Leter Per Ty Dhe Pa Dashje Me Dolen Lotet Kengetarja Rrenqeth Me Dedikimin Foto Boldnews Al

Skam çtë bëjë tjetër përpos të të dua përgjithmonë.

Leter dashurie per person in e zemres. Ne keto qaste kur e shkruaj ndjehem e emocionuarme merzi pikllimdhe vuajtje te pafund brenda zemres simedhe me lot te pa ndal ne syt e mi te permalluar per nje dashuri. Ti je gjithcka qe une ne kete jete e dua je shpirtshpres per te jetuar per mua je drite ne syte e mi je gjithckae imja dashuri. Leter dashurie-ROB i DASHURIS.

Mendoja per ty sikur te te kisha pran Shtrengova jastekun sikur te ishe ti Dhe fillova te qaj per ty e dashur Dhe me lotet e mi krijova imazhin Tend engjellor. Për çdo të vërtetë ka një vesh për ta dëgjuar. Të dua për ty vuaj.

Një këngë dashurie për njeriun e zemrës. Dhe Ne Varr Do Te Kujtoj. Kjo thënie e Mik Everett në rastin tonë merr jetë jo me një vepër letrare por me një këngë.

Se të dashurojtë kam afer të ledhatoj ti ndjej puthjet tua ta ndjej ngrohtësin tënde Smundem të mendoj diqka më të mir në jet. Është e pamundur të matësh thellësinë e dashurisë që e ndiej për ty. Ajo- Mbyll Tel dhe Qan E Vetme Ai- Qan Qan Lotet Nuk Pushonin Mori 1 Cop Leter Dhe 1 Stilolaps Dhe Shkruajti Ah O Shpirti Im Jam Un Qe Te Dua Dhe Te Dua Shum Po Te Shkruaj Per Te Then Se Kurr Nuk Do Te Harroj.

E filloje kete leter me shkruar per ty me fjalet më te embla te zemres dhe shpirtit tim te lenduar. E putha si te ishe ti Dhe me pas me kishte zen gjumi Te nesermen ti nuk ishe Fillova te te qaj po me kot Ti kishe ikur Ne mbremje ti u shfaqe dhe papritur Ti me the Te Dua. SHKRUAJINI PERSONIT TE ZEMRES NJE LETER Vetëm ty të duame dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj këtë letër për tyty që zemrën ma rëmbevety që ma ndryshove jetën timety që të dua dhe do të duapër tër jetën.

A thua edhe ato mungesen tende e ndjejn. Nje person i dashur Ahsa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shumeAq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet detet lemenjte te ishin boje per te shkruar sdo mjaftonin edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter sdo diltePor per ne cili eshte personi ne i dashurmami babimotra vellai gjyshi gjyshjaKush. Që të vdes për ty i dashur Sepse jeta ime pa ty nuk ka kuptim.

Te lutem mendo pak ne mua dhe ne zemren. E të qëndroj jashtë deri natën vonë duke luajtur hapa dollapa me top etj. See posts photos and more on Facebook.

Për çdo dashuri ka një zemër për ta pritur. Ju e mbushni të gjithë zbrazëtinë në zemrën time. - E njeh dashurinë jo duke gjetur personin e përkryer por duke e parë një person të pa-përkryer si të përkryer.

Unë jam shumë mirënjohës që ju kam në jetën time. Të dua për ty shkruaj. Sms Dashurie Sms Dashurie Shqip SMS Dashurie Gjermanisht Sms Dashurie Italisht Sms Dashurie Anglisht Poezi Dashurie Shqip.

Duhet të hysh për të vazhduar. Shtypi buzët e tua mbi të miat që të bien kokrra rrushi kaq të mëdha saqë dhjetë shoqërues të lumtur të Moisiut të mos munden ti ngrenëdhe unë të mbytem në shtrëngatë dashurie mes buzësh që më puthin egërsisht mes. Ka një oqean në sytë e tu dhe unë mund ta shoh veten brenda tij.

LETER DASHURIE 2 Me pelqen te te shoh duke fjetur zemer. Tende ruaje nje vend per mua. Ne keto çaste kur e shkruaj ndjehem e emocionuar me mërzi pikëllim dhe vuajtje te pafund brenda zemres sime dhe me lot te pa ndalë ne syt e mi te permalluar per nje dashuri.

Nuk janë pak këngëtarët dhe kompozitorët shqiptarë të cilët janë frymëzuar nga partneri apo i. Që ti të jesh i imi dit dhe net për mira vjet për gjithmon Smundem të mendoj diqka më të mir në jet. Dhembjet e dashurisë së Beethoven për të dashurën e përhershme 1812 Dhe pse jam në shtrat mendja ime vjen tek ty e dashura ime e pavdekshme ji e qetë më duaj sot dje sa lot të derdhur për ty ty ty jeta ime gjithçkaja ime lamtumirë.

Erresir gjithkund erresir dhe heshtje monotone i friksohem zbraztires e cila flijon zemeren time ajo lindi ku linde edhe ti i jep vetes shpres se me don por ti nuk je askund ti je zdhukur nga jeta ime duke len pas gjurm te zbehta te dashuris se. Dua të ketë një mundësi që të më bëjë përsëri të vogël. E filloj kete leter me e shkruar me fjalet me te embla te zemres te shpirtit tim te lenduar Ne keto caste kur e shkruaj kete leter ndihem shum e emocionuar me merzi pikellimdhevuatje te pafund te zemres sime dhe me syt te perlot e te permalluar per nje dashuri.

Sam Keen - Dashuria e vërtetë fillon kur nuk prisni diçka në këmbim. - Për çdo bukuri ka një sy të përballet. Jeta tani ka nje tjeter kuptim dielli nje tjeter shkelqim hena dhe yjet nje me te bukur vallzim gjithcka eshte e bukur ne sejcilin takim.

Të ketë një magji që do të më bëjë përsëri fëmijë e të mund të luaj me Sonjën Orjanën Klaudion Gabrielin Livian Irën etj. Oh vazhdo të më duash mos e gjyko keq zemrën besnike të të dashurit tënd. Me pelqen te ndiej frymemarrjen tende te qete dhe trupin tend qe ju jep forma çarçafeve te krevatit tone.

Poezi Dashurie per Sms. Të dua për ty ëndëroj. Tash e perfundoj ket leter me shpres se e ke kuptuar domethenjen e saj mbetesh e epershendetur duke te uruar nga zemra gjith te mirat e kesaj bote ku do qe te jesh me respekt E di se tash ti je me te mirin gjum e ndoshta edhe endrra duke endrruarndersa une ketu jam vetem me veten time duke biseduar me pikllimin e shpirtit qe kam dhe plaget e zemres duke u munduar qe ti sheroj.

Je bote e rre per mua ndjenje e vecant qe forte e dua. Dhe ti dashuri e zemrës sime eja dhe puthi faqet e ndezura të shpirtit tim që të pikojë dhe të derdhet mjalti që është bërë helm nga tejpjekuria. Dedikuar personit te zemres Po bie shi dhe pikat e shiut rrashqasin ngadale ne xhamin e akullt sikur te ishin lotet e miNdjej zhurmen e shiut qe perplaset ne xham nderkohe qe pagjumesia ime me shoqeron keto nete bashke me zerin tend te larget.

E filloj kete leter me e shkruar per tyme fjalet me te embla te zemres dhe shpirtit tim te lenduarNe keto qaste kur e shkruaj kete leter ndihem shum e emocionuarme merzi pikellimdhe vuajtje te pafund brenda zemres simedhe me lot te pandale ne syte e mi te permalluar per nje dashurisidoqofte jeta dhe realiteti dora ime kurr nuk do te ndjej. E filloje kete leter me shkruar per tyme fjalet me te embla te zemres dhe shpirtit time te lenduar. Do te dua edhe me shume se sa te kam dashur edhe me shume se sa e dua veten.

Une do te jem ne shpirt vetem e jotja e ti vendos vete per lumturine qe mund ta kemi se bashkuatje ne parajseMe prit i dashur se kam edhe pak pune ta perkrah imazhin tend dhe perseri do jemi se bashku dhe te lumtur. Nëse një shkrimtar apo poet bie në dashuri me ty nuk do të vdesësh kurrë. Perse sonte edhe yjet nuk shkelqejn.

Nese Shikon Kete Leter Mbi Trupin Tim Dje Se Kam Vdekur Per 1 Dashuri Qe Kurr Nuk U Realizua.


Poezi Dashurie Nga Me Te Bukurat Home Facebook


Poezi Me Foto Faqe 6


Poezi Per Shoqen E Ngusht Bff Quotes Best Friend Texts Instagram Quotes


Leter Dashurie Per Nje Djale Letrat Me Te Bukura Te Dashurise Qe Mund Te Jene Shkruar Ndonjehere


0 Response to "Leter Dashurie Per Person In E Zemres"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel