Poezi Per Te Dashurin

Përkufizimin e fjalorit të një punonjësi të mirë ne duam tju urojmë ditëlindjet më të ngrohta. Nga Flogerta Driza 19 Oct 2020.


Pin By S O S Mame On Citati Sos Security

Tende ruaje nje vend per mua.

Poezi per te dashurin. Te shkruaj poezi per ty zemra ime te te theme se sa te duandjenja te verteta pormendoj se do harxhohet ngjyra e stilolapsit. Dhe dhimbja ze prape vend. Ste dua per para as per flori.

Nëse te lind vajz leja. Dashurin e qajn pa hile Djemt janë te but dashurin e kan të shkurt Nëse sme mer mua mbaje kujtim. E sdo me mjaftojn as edhe 1000 fleta.

Poezi nga Poet Shqiptare 1Nje dite un do vdes ti do me kujtosh ne mendje do te mbes Dhe ti sdo me harrosh. Një trung jetim nën hënë e diell. Leter Dashurie -_- Po mendoja nje menyre te vecante dhe origjinale ndryshe nga te tjerat per tiu drejtuar nje vajze si ju.

Sikur një qiri duke u tret. Dashuri Bledi Ylli. Dhe lotet ne sy gati me behen varg.

Provoj te le te lire mendjen provoj por jane mendimet qe sme len. POEZI PER TE DASHURUARIT. A thua edhe ato mungesen tende e ndjejn.

A mund të na sjell zoti dashurin e përparshme. Jeta tani ka nje tjeter kuptim. Siç ka të ndyrë e të paskrupulltDisa cinikë shpirt-ngushtë.

Ty shpirt qe te kam mos me ler te vetme sot pa ty jeta skuptim jeten paty se imagjinoj dot. Gje e shenjt je o nene. Të dua për ty vuaj.

Unë do të bëjë atë përsëri të gjithë në qoftë se kam pasur zgjedhje. Poezi shum te bukura per te dashuren. Largesine per ty do ta shkurtoj do ta bej afersi.

Je per mua e vetmja dashuri. Kur te lexosh kete poezi. Ti do qash per mua Po un sdo jem aty Do me thuash te dua Me lote neper sy Do mbetem thjeshte kujtim ne endrrat e tua Mbi varrin Time do shkruaj fjalen te dua 2Nuk do mund te jesh njeri Nese shpirti njehere ste ka dhembur Te jetosh me.

Te dua se kur afer ty te kam. DASHURIJA - SMS Poezi. Të dua për ty shkruaj.

Ne mendjën time të kam vetëm ty Në zemrën time të ndjej vetëm ty. Nga Flogerta Driza 19 Oct 2020. Kur mendoj per ata sy te bukur dhe buzet qe dridhen pa fjale Mendoj per floket mbi gjok sin tend dhe zemrat qe rrahin pandal.

Ketu larg ne vetmi smund te gjej kurr rehati sa nevoj kam per ty Vajta vite pa te pare malli shume me ka marre sa me vjen per te qare Sa qejf kamte therras nene nga malli fuqit me. Perse sonte edhe yjet nuk shkelqejn. Ti je gjithcka qe une ne kete jete e dua je shpirtshpres per te jetuar per mua je drite ne syte e mi je gjithckae imja dashuri.

Urime per ditelindje per mbesen. Mbi të gjitha mbeteni gjithmonë i njëjti person miqësor ndihmues dhe në përgjithësi i mrekullueshëm. Sa te jem gjall ty do te dua Se je e vetmja per mua Ndoshta tabi je me tjeter njeri Nje tjeter qe te dhuron dashuri Gjera te ndryshme perjeto Por dije askush ne bot si un ste do.

Jam fajtor qe te dua shum me vite te tera po jetoj me plag te pa sheruara ne zemer nese zoti e ka shkruar qe une perjet te vuaj per ty dhe dashurin tende nese esht e shkruar qe kurr most e takloj per te then ne kater sy ata qka ndjej ne zemer per ty nese esht shkruar per ty te qaj e te vajtoj per. Poezi Dashurie Poezite me te bukura per dashurine per ju ne shqip. Të dua për ty ëndëroj.

Me kete stilin time te nje Poeti amator qe shpreh dashurin per ty me zemer ne nje nate te qete ne gurbetin e errt. Pran varrit rri per varr pregaditem çka me duhet jeta kur me ty nuk shiemi ah sa te dua ti nuk e din se nga duart e tua helmin e kisha pirë dy rreshta shkrimi dy rreshta kujtimi kur te merr malli per mua shiqo dhe lexo se çte kam shkrua ndoshta ishe e re ate dit qe pranova pasi me ate dashurin tende aq leht u mashtrova. Hape Zemren Hape pak zemren te lutem mos vajto Hape pak dritaren e qiellin shiko Hape pak letren e fjalet mi lexo Te kam perjet ne zemer e ti mos harro.

Ti je gjithcka qe une ne kete jete e dua je shpirtshpres per te jetuar per mua je drite ne syte e mi je gjithckae imja dashuri. I tharë në rrënjë pa degë të njoma Që nuk e mposhtë as dimri i. Te lutem mendo pak ne mua dhe ne zemren.

Një vit i mrekullueshëm dhe shumë më tepër ju pret. 35 Komente për Dashuri e vdekur. E dija e dytë takova.

Ndodh që vjeshta vjen pa shiVijnë dhe dimër-a pa dëborëKa njerëz mbushur dashuriSiç ka të mjerë edhe të gjorë. Dashuria Jone Pse jetojm kaq larg asgje sna pengon Se ky shpirti im vec per ty po jeton Sa lule ka pranvera te gjitha kane arome Por lulja me e bukur. Një shkëmb i moçëm në luftë me detin Që zogjtë shtegëtarë shkelin më rrallë Se tremb furtuna e as tërmeti Jam unë ai të pres me mall.

Une vetem ty do te. Ne Zemer me ke hy ne çels te kam ndry çelsi me ka tretur ne zEmEr Me ke mbetur. Dashurin nga larg Kush esht aji qe thot dy shpirta nuk perpiqen dot.

Poezi Dashurie per Sms. Dashurin qe ke ti smund ta gjej ne cdo njeri. Mendoj per gjene me te bukur ne jete Mendoj per dashurine tone.

Sepse mendoj qe nuk. Dashuria Mesazhet për të dashurën Gruaja e saj Unë të kërkuar për të ju them se kudo që unë jam çfarëdo që të ndodhë unë gjithmonë do të mendoj për ju dhe koha e kemi kaluar së bashku si kohën time më të lumtur. Te gjitha pasurit e botes tek ty i kam- E shtrirur ne krevat per ty mendoj te kam ne zemer e nuk te harroj.

Kur me ty bisedoj dhe hesht d he dridhem kur me flet ngadale Mendoj se brenda teje ka dicka Qe ti ma thua me zemer jo me fjale. Urime per ditelindje per te dashurin. December 18 2016 Poezi Dashurie.

Do deshiroja qe pikat e shiut zemren tende te mbulojne. 0 comments Email This. është një minut si mos te isha në jetë.

Larg teje nate nuk ka nuk ka gjume ne sy per mua yjet nuk shndrisin si me pare ah sa i. Nje puthje nga larg te ty e dergoj te vi te buza jote nga gjumi te. Jeta tani ka nje tjeter kuptim.

Poezi per nenen NENE E DASHUR NENE Nene e dashur nene. Me thuaj dy fjal te bej poezi ti lexoj perdit e te flas per dashuri me dhuro nje puthje ta mbaj ne buze me dhuro dy pika loti ne zemer ti fus. Pak per Dashuri Poezi Dashurie Poezi Qesharake Love Pic SMS Poezi.

Mbresa ne zemer me ke lene. Sa e zbrazët në shpirt u tregoveë qiri duke u tret. Vetem Hena ben nje drite te zymt ku mund ta gjeje pak ngrohtesi dhe shpres se nje dite pra une do te pershendes.

Ne zemer me ke hyme cils te kam mbudhurcilsi eshte tretur ne zemer me ke. Syte e tu te bukur cdo dite i shikoj me bejne te te dua te dashuroj skam guxim te flas ndaj dhe po te shkruaj me jep vec nje shprese se per ty po vuaj. Atehere provoj te le te lira mendimet e mia per te pare se ku po shkojne dhe ne cast kuptoj se kerkojne te arrijne ty.

Se te dua zemra ime gezimi im je ti. Kur te lexosh kete poezi Dije qe un jam ne vetmi Qe kur u ndame Asnjeher nuk u pame Akoma te dua Perse vuajtje do ket gjithmone per mua. Te shkruaj poezi per ty zemra ime te te theme se sa te duandjenja te verteta pormendoj se do harxhohet ngjyra e stilolapsit e sdo me mjaftojn as edhe 1000 fleta.

Lotet te mi shkrijne. Jam pa shpirt jam pa zemër. Jam pa shpirt jam pa zemër.

Përmbledheje e pasur me poezi shqip dashurie nga autorë shqiptarë dhe të huaj. Poezi te reja 2010 Mos mendo se tkam harru mos. Gjithashtu thënie shqip dashurie dhe krijime letrare dashurie nga nxënës të shkollave të ndryshme.


Te Jesh Dashuria E Pare Per Dike Eshte E Mrekullueshme Por Te Jesh E Fundit Eshte Pertej Perfektes Shperndaje Nese Ed Life Quotes Catch Phrase Girl Facts


R T E Vertet Real Friendship Quotes Tagalog Love Quotes Boyfriend Quotes


Pin On Shyqe


Poezi Dashuri E Ndaluar Cute Love Quotes Love Quotes Quotes


0 Response to "Poezi Per Te Dashurin"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel