Poezi Per Te Dashurin Ne Gurbet

Unë do të bëjë atë përsëri të gjithë në qoftë se kam pasur zgjedhje. Hape Zemren Hape pak zemren te lutem mos vajto Hape pak dritaren e qiellin shiko Hape pak letren e fjalet mi lexo Te kam perjet ne zemer e ti mos harro.


Poezi Per Te Dashurin Ne Gurbet

Gjithashtu thënie shqip dashurie dhe krijime letrare dashurie nga nxënës të shkollave të ndryshme.

Poezi per te dashurin ne gurbet. Mos me prit neser ne stacionin e percielljesku agonishem lebetiten fjalet e pa thenaUne do te vazhdoj dhe me tutje te besoj se ti je ne po kete qytetkaq pran mejee se nga qasti ne qast do hysh pa trokitur ne dhomen time nga malli per mua. Largesine per ty do ta shkurtoj do ta bej afersi. Përmbledheje e pasur me poezi shqip dashurie nga autorë shqiptarë dhe të huaj.

Tende ruaje nje vend per mua. Mbreteri qe kurshdo do ta kishte zili ajo ishte mbreteria vetem per ne te dy. Traditat tona u treten.

Ti je gjithcka qe une ne kete jete e dua je shpirtshpres per te jetuar per mua je drite ne syte e mi je gjithckae imja dashuri. Ah sikur te me fliste fotoja jote ne mure. Se te dua zemra ime gezimi im je ti.

Gje e shenjt je o nene. Dashuria Mesazhet për të dashurën Gruaja e saj Unë të kërkuar për të ju them se kudo që unë jam çfarëdo që të ndodhë unë gjithmonë do të mendoj për ju dhe koha e kemi kaluar së bashku si kohën time më të lumtur. Provide info about poezi per babin.

Je unik e do mbetesh ne përjetësi ndjenjat e pastra mos i merr për dobësi dhe se ndonjëherë të ngjaj si fëmijë shpirti është tretur në hire dashurie. Dedikim nje poezi dedikuar atij poezi dashurie poezi per te dashurin te dua unik. Nese deshironi qe poezija juaj te vendoset ketu thjeshte shtoni poezi ne KOMENT ose ne email.

Që unë po nisesha për në kurbetë. Me mban larg teje cdo nate e cdo dite. Jam unë ai të pres akoma.

Kur vi tek varri te te vizitojj ahh imagjinata ime e mallkuar po si te flasin te vdekurit. Poezi per babin tim ardit qosja 425 per motren time me te mir ne bot by danjel kollarja 37515 views 222 për flamur shqiptari sfal. Nga zemra po shkruaj E filloj ket leter me shkruar per ty me fjalet me te embla te zemres she shpirtit tim te lendura Ne keto qaste kur e shkruaj ket leter ndjehem shum I emocjonuar me merzi me pikllim dhe vuajtje te pafund mbrenda zemres sime dhe me lot te pa ndal ne syt e mi te permalluar per nje dashuri Gëzohem qe je shendosh e mir e po ashtu kalon sidoqoft jeta dhe.

Poezi Dashurie per Sms. KuR u NiSa PeR GuRBeT. Dua te largohem ne nje bote te qete ku mos kete intrigapor engjej me flete nuk dua tu flasvetem ti shikoj dua tjeter botekesaj si besoj.

BESOJE eshte dhurata me e cmuar. Mos harro qe ti je njera nder arsyete e. Mbresa ne zemer me ke lene.

Dashuria Jone Pse jetojm kaq larg asgje sna pengon Se ky shpirti im vec per ty po jeton Sa lule ka pranvera te gjitha kane arome Por lulja me e bukur. Shpresoj qe te gjitha deshirat tua te te plotesohen Te uroje qe te gjitha enderrat tua te te behen realitet Te deshiroje cdo te mire ne jete. A thua edhe ato mungesen tende e ndjejn.

Poezi Dashurie Poezite me te bukura per dashurine per ju ne shqip. Një trung jetim nën hënë e diell. Ketu mund te postoni vetem POEZI DASHURIE.

December 18 2016 Poezi Dashurie. Kur mendoj per ata sy te bukur dhe buzet qe dridhen pa fjale Mendoj per floket mbi gjok sin tend dhe zemrat qe rrahin pandal. Jeta tani ka nje tjeter kuptim.

Mirpo me duhet te vazhdojj tutje. Kur unë e vendosa të ikja në kurbetë. Email protected Mos harroni me shkruajt titullin e poezive.

Dashurin qe ke ti smund ta gjej ne cdo njeri. Babai këmbëngulte e nuk pranonte. Te lutem mendo pak ne mua dhe ne zemren.

Kur te vdes ju lutem mos me vajtoni lule mbi varrin mos ma çoni se do te vdes ne nostalgji duke kënduar keng per vetmi perse mbeta ne vetmi asgje per mua nuk eshet kënaqesi pse ti shkon e me le ne vetmi ne ket moment te qet hëna ne qiell ndriçon mua nje. Se kjo rrugë e largët neve vaç na ndanë. Mos harro sot eshte dita jote QESHU dhe kalo sa me mire te jete e mundshme ne kete dite speciale per ty.

Te tergoj se jeta ime pa ty ska vlere. POEZI PER TE DASHURUARIT. Krijojne nje mbreteri te vogel ku ka vend vetem per te dy nje pallat te mbushur plot brenda me dashuri.

Një shkëmb i moçëm në luftë me detin Që zogjtë shtegëtarë shkelin më rrallë Se tremb furtuna e as tërmeti Jam unë ai të pres me mall. _____ Me dhuro nje lule pa emer me jep pak kohe ta mbjedh ne zemer me thuaj dy fjal te bej poezi ti lexoj perdit e te flas per dashuri me dhuro nje puthje ta mbaj ne buze me dhuro dy pika loti ne. Read full post about poezi per babin at balah nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend me aromen t.

Asgje dhe askush nuk mundet te ma zevendesoj dashurin tende askush nuk mundet te me bej te lumtur sikur ti. Ah gurbet i shkret te mallkoj me zemer na humbe na trete mbetem vetem emer. Kur me ty bisedoj dhe hesht d he dridhem kur me flet ngadale Mendoj se brenda teje ka dicka Qe ti ma thua me zemer jo me fjale.

Une vetem ty do te dua. Do deshiroja qe pikat e shiut zemren tende te mbulojne. Shum her ju kam lutur qe te sjelle tek une.

Të dua për ty shkruaj. Sa do doja zemer te takoj nje here. Dhe kurbetin e zi pa pushim e mallkonin.

Dhe dhimbja ze prape vend. Dhe lotet ne sy gati me behen varg. Poezi Dashurie Shum Te Bukura.

Si thikë më ranë në zemër lotët e tyre në sy. Qe ne jete te mos mbetet e pikelluar Por ju vajza me ndegjoni dhe kurr mos gaboni Ate qe e dashuroni kurr mos i besoni. Te te te them te dua e te dashuroj.

Eshtrat mos i le ne gurbet do te vdes me sy hapur koken do kthej kah ti atje ne ball te dhomes ky e ke nje fotografi. Jam gjithmone e jotja e per ty jeteoj. Thojn se dielli me i bukur se gjithnje eshte kur syrin mbi maje malesh qetTe tjeret fjalet e mira per te i thone ne qastin kur.

E dija e dytë takova. Per te te dhen mundesin. Ne kete dite ndjehem me e hidheruar se kurre jame boshatisur nga ndjenjat jam e ftohet si guri qendroj drejt edhe pse eshte e veshtire Shpirt je I vetmi me te cilin e ndjej vehten mire Ti ike e me le tvetumar Gjumi sme mer per ty rri zgjuar Do kthehesh dikur por do jete vone Ishte letra e fundit e dashuris tone.

Bashke takohen ne nje rrugetim per te mos u ndare deri ne amshim. Të dua për ty ëndëroj. Poezi per nenen NENE E DASHUR NENE Nene e dashur nene.

Të dua për ty vuaj. Shpirti në pafundësitë e hidhërimit zhytej. Wed oct 10 2007 745 pm.

Ketu larg ne vetmi smund te gjej kurr rehati sa nevoj kam per ty Vajta vite pa te pare malli shume me ka marre sa me vjen per te qare Sa qejf kamte therras nene nga malli fuqit me. Por kjo largesi eshte e pa shpirte. Te ndihem sikur jam e fort ne menyr qe mos ti merzis te tjeret.

Neser do percillesh nga mungesa imengaqe sÂdua ta beesoj ndarjen me ty. Perse sonte edhe yjet nuk shkelqejn. Qdo fest qdo dit.

I tharë në rrënjë pa degë të njoma Që nuk e mposhtë as dimri i thellë. Mendoj per gjene me te bukur ne jete Mendoj per dashurine tone. Te shkruaj poezi per ty zemra ime te te theme se sa te duandjenja te verteta pormendoj se do harxhohet ngjyra e stilolapsit e sdo me mjaftojn as edhe 1000 fleta.

Poezi Dashurie Shqip Poezi Dashurie Gjermanisht Poezi Dashurie Italisht Sms Dashurie Foto me Poezi Dashurie Vetem une e di.


Poezi Per Mergimtar Posts Facebook


Poezi Per Te Dashurin Ne Gurbet


Poezi Per Te Dashurin Ne Gurbet


Poezi Per Mergimtar Posts Facebook


0 Response to "Poezi Per Te Dashurin Ne Gurbet"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel