Leter Dashurie Per Largesin

Ne endrrat e mia cdo nate ty te shoh Te perqafuar te dy sebashku ne qendrojme une I afrohem zemres tende dhe te them me embelsi Se te dua zemra ime gezimi im je ti. Kam 1 LeTer DashurIe Per Ty.


Pin On Shkrime

Sa shumë mendime më vijnë ne kokë dhe sillen rrotullështë kujtimi yt.

Leter dashurie per largesin. Dhe askush se shkatrron. Nje dashuri qe askushse se ndalon. Sa shumë mendime më vijnë ne kokë dhe sillen rrotullështë kujtimi yt.

Kur qesh me ty zemra me ringjallet. Para se të dashurosh dy sy që shkëlqejnë sigurohu se nuk është djelli që ndriçon prapa një koke boshe. Ti je nje deshire magjike qe cdo nje deshiron te kete deshira ime u plotsua se te kam ty per jetTi je nje enderr e nates shume here per ty enderroj kur vjen ne endrren time dije se shume te dashurojeTi je endrra qe endrroj ti je shpirti qe me mban te takova dhe me ike tash te ndjeje qe s te kam pranTi je shpirti qe mfrymon fryma jote gjall me mban ti je hana qe ndricon.

Letër për nusen e djalit. BVeshtire qenka te maresh lapsin dhe te shkruash por ja qe nuk mund te rri. Me ka marr malli per cdo gje.

Që për luftën tonë - pambarimisht luten. Se edhe kur ti te largohesh une gjithmone. Cdo pike shiu qe bie dashurine per ty me kujton Do deshiroja qe pikat e shiut zemren tende te mbulojne.

I vetmi shpetim per mua ka mbet Zoti i madh ne te cilin besoj se nje dit do te me gezon dhe nuk do te me harronku me miresit e veta do te ringjall shpirtin tim te humbur dhe do te sheron zemren time te plagasur. Te Dua shume dhe te Puth mami. Emisioni Shpirt i lënduar SHPIRTI I LËNDUAR ka qenë njëri ndër emisionet më të preferuara nga ana e dëgjuesve gjilanasë e më gjerë.

Me nderime pa shqetesime Me. Shume urime per Ty e dashur. Për personin që do të bjerë në dashuri me djalin tim Unë nuk jam e sigurt kur do tja jap këtë letër.

Shpresa me mban gjall se nje dit edhe per mua do te ket pranver dhe fati i lumturis e i dashuris do te troket edhe ne zemren time. Jam ulur perballë dritares jashtë filloi te bie shi kam menduar shume për ty këto ditë dhe mund të them qe më mungon shume. Sms Dashurie Sms Dashurie Shqip SMS Dashurie Gjermanisht Sms Dashurie Italisht Sms Dashurie Anglisht Poezi Dashurie Shqip.

Me drunj gjelbrim e përronjët për rreth. Leter dashurie-ROB i DASHURIS. Të gjithë i njohim këta emra të rëndësishëm për gjurmët e pashlyeshme e veprat e lëna pas por pak dimë për ndjenjat e tyre intime.

Në duel t mos humbim njëri -tjetrin. Do të doja qe këtë natë ta kaloja në përqafimin tënd por distanca e larget është ajo që i prish planet prandaj e urrej kaq shum largesin. Skam çtë bëjë tjetër përpos të të dua përgjithmonë.

Dhe pastaj kuptova se ajo që kisha ose ishte dashuri ose isha i çmendur. Ne keto qaste kur e shkruaj ndjehem e emocionuarme merzi pikllimdhe vuajtje te pafund brenda zemres simedhe me lot te pa ndal ne syt e mi te permalluar per nje dashuri. Unë jam shumë mirënjohës që ju kam në jetën time.

Lëndojmë ata që na ndjekin dhe ndjekim ata që na lëndojnë. Jam ulur perballe dritares jashte filloi te bie shikam menduar shume per ty. Per qdo dite ta kujtosh vuajtjetbrengat ti largosh me plot dashuri jeten ta jetosh.

66K likes 16 talking about this. Te prita te vish me buzeqeshje por ti me erdhe me fjalen qe asnjehere nuk kisha dashur ta degjoja jam mire ketu Dhembja per ty dita dites po me shtohet se bashku me lotet e mi. Ju e mbushni të gjithë zbrazëtinë në zemrën time.

Dashuria per vellain. Leter dashurie E filloje kete leter me shkruar per tyme fjalet me te embla te zemres dhe shpirtit time te lenduar. Tani e kuptoj se janë të dyja.

NJë LETËR DASHURIE. Perparesi keni shume veq mesohu ti shfrytezosh dhe pastaj jam shume i bindur se jeten tende do ta lakmosh. Sa mir do te ishte sikur ta kisha shkruar me par ket leter sepse nuk do te ikja kurr pa e.

Të qaj me mua por kurrë për shkakun tim. E filloj kete leter me e shkruar me fjalet me te embla te zemres te shpirtit tim te lenduar Ne keto caste kur e shkruaj kete leter ndihem shum e emocionuar me merzi pikellimdhevuatje te pafund te zemres sime dhe me syt te perlot e te permalluar per nje dashuri. Kete dashuri me gjak e lot do ta mbroj.

Ne qoft se lexon ket leter do ta shohesh se qdo fjal e shkruar ne te eshte nje lot dhe frymarrje dashurie per ty. B Mendoni se është shumë tërheqës pasi ka një karakteristikë tepër të veçantë. Erresir gjithkund erresir dhe heshtje monotone i friksohem zbraztires e cila flijon zemeren time ajo lindi ku linde edhe ti i jep vetes shpres se me don por ti nuk je askund ti je zdhukur nga jeta ime duke len pas gjurm te zbehta te dashuris se.

E dashur mesuese Si keni qene me shendetDegjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIREme behet vertet qefi per ju sepse ju me te vertete e meritoni ate cmimTi na ke mesuar shkronjatnumrat sa here kemi pasur nevoje per nje keshille apo per ndihme ti ke qene aty qe te na ndihmoje te ngriheshim serisht e te vazhdonim rrugen toneTi je nje mesuese. Mendoj se nje leter dashurie vlen ne çdo kohe. Do të doja qe këtë natë ta kaloja në përqafimin tënd por distanca e larget është ajo që i prish planet prandaj e urrej kaq shum largesin.

Kurdo që ta marrësh këtë letër unë shpresoj të jem gjallë dhe e lumtur që. Shpesh më duket se do hysh ne derë me buzeqeshjen tënde si të mos kishe ikur kurre. Plot stil sublime të shprehura bukur dhe me një ndjeshmëri të madhe jua sjellim të përmbledhura disa prej letrave më të famshme të tyre drejtuar më të dashurve të jetës.

Edhe pse kam nje bindje se ndoshta keta rreshta ske per ti lexuar kurr. - Dashuri është do tju kalojë. Me kete dua te them.

Une kete vjershe qe Ty ta shkrova mos e mer Ti per hajgare kur jeten tende ta lakmosh qitma nje bakllave ne embeltore. Largesine per ty do ta shkurtoj do ta bej afersi. Kur grindem me ty zemra me ndahet.

E dashure vajza ime sot eshte dita me speciale per ty eshte koha per te ngrene embelsire dhe te kendojm disa kenge mjafte te bukura. C Mendoni se nuk do tju hedhë kurrë ndonjë vështrim dhe se i ndërron gratë. A Ngacmoheni menjëherë nga pamja e tij e jashtme.

Është e pamundur të matësh thellësinë e dashurisë që e ndiej për ty. 1 Ndodh që të ndesheni në rrugë me një djalosh bukurosh i cili i ngjan shumë yllit të kinemasë që ju adhuroni. Ndihem shume krenare te te therras ty MOTER.

Ka një oqean në sytë e tu dhe unë mund ta shoh veten brenda tij. E mbi mua dridhja mos të të lendojë. - Një marrëdhënie dashurie është ajo në të cilën çdokush është i lirë të jetë vetëvetja - duke qeshur me mua por kurrë me mua.

Mos harro qe Mami te do shume dhe je drita e syve te mij. Vetëm për të rritur. Jam ulur perballë dritares jashtë filloi te bie shi kam menduar shume për ty këto ditë dhe mund të them qe më mungon shume.

Nese nuk e ke bere asnjehere provoje sot shkruaje sa nuk eshte vone qe kur te duash ta shkruash te mos kesh kujt. Ndoshta disa dekada pasi të martohesh me tim bir ose në një ditë të rastësishme kur unë ta shoh të arsyeshme. Mbi supet e tua rëndon frikëshëm dashuria.

Nga një shikim i tepërt apo një fjalë e mangët. Kam 1 LeTer DashurIe Per Ty. Per zerin tend buzeqeshjen tende syet e tu.


Bledi Selita Ft Astrit Tirona Dashuria Ime Youtube Movie Posters Okay Gesture


Poezi Per Ditelindje Urime Ditelindjen Per Femije


Ab Mc


Poezi Per Shoqen E Ngusht Bff Quotes Best Friend Texts Instagram Quotes


0 Response to "Leter Dashurie Per Largesin"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel