Poezi Per Te Dashurin Tim

Nje puthje nga larg te ty e dergoj te vi te buza jote nga gjumi te. Te gjitha pasurit e botes tek ty i kam- E shtrirur ne krevat per ty mendoj te kam ne zemer e nuk te harroj.


Poezi Per Dashuri Photos Facebook

Ktheje letrën nese mendon.

Poezi per te dashurin tim. Si engjedh so nte do te behem me krah te fluturoj te vij tek shtrati yt buzet e tua fort ti kafshoj trupin tim ta dhuroj se dashuria per ty zdo te mbaroj. Ti je gjithcka qe une ne kete jete e dua je shpirtshpres per te jetuar per mua je drite ne syte e mi je gjithckae imja dashuri. Në emër të jetës joto me mua.

E sdo me mjaftojn as edhe 1000 fleta. 1000 takoj 100 shikoj 10 enderroj 1 dashuroj. Nese deshironi qe poezija juaj te vendoset ketu thjeshte shtoni poezi ne KOMENT ose ne email.

Poezi Dashurie per Sms. GASHI-NETTK POEZI DASHURIE PER SMS. Te lutem mendo pak ne mua dhe ne zemren.

April 27 2014 at 309 am. Je per mua e vetmja dashuri. Per gjyshin tim te dashur Tue 21 Jan 2014 - 2306 Veç një çast do dojaveç një çast zërin ta dëgjojado të doja veç fytyrën ta shikojado të doja veç një çast me ty të qëndrojado të doja veç një çast puthjen tënde ta shikojado të doja veç një çast dashurin ta.

Te shkruaj poezi per ty zemra ime te te theme se sa te duandjenja te verteta pormendoj se do harxhohet ngjyra e stilolapsit. Mbi te gjitha do te marr malli per menyren sesi ti ndiheshe me mua Por von von e kom Kuptuar se per shoqfin time sja vlejte. E hene- Hypa ne vapor.

A thua edhe ato mungesen tende e ndjejn. Dhe dhimbja ze prape vend. Tende ruaje nje vend per mua.

E enjte- Me tha miremengjes. Si dhe dashurinë sa her në mendime do ta kujtoj. Pjesë të shpirtit tim të mbaj.

Qe shpreh dashurin per ty me zemer ne nje nate te qete ne gurbetin e errt. Perse sonte edhe yjet nuk shkelqejn. POEZI PER TE DASHURUARIT.

April 22 2014 at 208 pm. Gjithashtu thënie shqip dashurie dhe krijime letrare dashurie nga nxënës të shkollave të ndryshme. Sepse mendoj qe nuk.

Poezi dashurie - Te Dua Jeta Ime. Dashuria Mesazhet për të dashurën Gruaja e saj Unë të kërkuar për të ju them se kudo që unë jam çfarëdo që të ndodhë unë gjithmonë do të mendoj për ju dhe koha e kemi kaluar së bashku si kohën time më të lumtur. Të dua për ty vuaj.

Të dua për ty shkruaj. Dhe lotet ne sy gati me behen varg. Dhe të ta treogoj të vertetënpër veq ty tjëtër nuk parnoj.

Ta fali si kujtim 100 shpirtin tim. Une vetem ty do te. Mjaft me hezitime Hedhim poshte balten Dhe luajme ne ruleten e jetes.

Temes po e shkruaj une njehere - DITARI I NJE GRUAJE. Po shkruaj vetem per te per at qe me beri te besoj se nuk duhet te vdes njeher jo ateher kur doja te vdisja ngase nuk kisha arsye te jetoj nuk kisha asnje motiv pastaj erdhi ai ashtu pa pritur si asnje me par me beri per vete dhe me dha nje pjes te rinis se vet nje rini qe un e kisha kaluar pak me par se ai me beri te besoj se akoma jam e bukur dhe ashtu ndjehesha ne duart e tij derisa. Do isha nje genjeshtar Nje mashtrues Nese do te thoja qe Nuk kemi tjeter gje per te arritur Forca kinge ndezim gjithcka.

I vetem do jem E i vetem ktah syh do mbylle 36Poezi Dashurie Malli E di Ty do te marr malli per mua Do te marri malli pet shakat e mia xhelozit e mia per sms e mia te pafundme per zerin tim. Hape Zemren Hape pak zemren te lutem mos vajto Hape pak dritaren e qiellin shiko Hape pak letren e fjalet mi lexo Te kam perjet ne zemer e ti mos harro. Lojën tande kur se haroj.

E gjithë jeta ime mepatë qenë një peng. I love you my boyfriend. Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.

Ketu mund te postoni vetem POEZI DASHURIE. Nese shpirti ste mjafton ta fali syrin qe per ty loton. E dija e dytë takova.

Poezi shum te bukura per te dashuren. Pa ty nuk mundem të jetojë ti je djelli im që perendon. Por si tip barsalete ne lidhje me dashurineBrenda apo jashte.

Poezi Dashurie Shqip Poezi Dashurie Gjermanisht Poezi Dashurie Italisht Sms Dashurie Foto me Poezi Dashurie Vetem une e di. Leter Dashurie -_- Po mendoja nje menyre te vecante dhe origjinale ndryshe nga te tjerat per tiu drejtuar nje vajze si ju. Largesine per ty do ta shkurtoj do ta bej afersi.

Poezi per dashurine E cmendur Me thane se jam e cmendur E cmendur se ndjej dashuri. Ju nuk mund të hapni tema të reja. Me lot ne faqe me lot ne sy me zemer te helmuarmendoj vetem per tyme kit sms e pershendes arbesen nga prishtina.

Posted on 1742011 2143. E premte- Me ndoqi kemba-kembes. Nese doni te dergoni apo postoni.

Thojn se dielli me i bukur se gjithnje eshte kur syrin mbi maje malesh qetTe tjeret fjalet e mira per te i thone ne qastin kur. Syte e tu te bukur cdo dite i shikoj me bejne te te dua te dashuroj skam guxim te flas ndaj dhe po te shkruaj me jep vec nje shprese se per ty po vuaj. Do deshiroja qe pikat e shiut zemren tende te mbulojne.

Une jame njeriu me i lumtur ne bote per te dashurin timUroj te mos behem qe te lexoj kete poezi me lot ne sy. Hape zemrën të hyj mbrenda. Se ty do të takoj.

SMS-Poezi Shkruaj ketë SMS ne CELULAR. Lotet te mi shkrijne. Unë do të bëjë atë përsëri të gjithë në qoftë se kam pasur zgjedhje.

Kur smundemjo nuk mundem. Se kjo natë do te na ndajë. Nese per mua mendon--nje leter ma dergon--nese me zemer me don--thirrem ne telefon--zerin ta.

Të dua për ty ëndëroj. Një poezi për të dashurin e zemrës. Jeten poezi per nenen poezi per shqiperine poezi per ty poezi shqip poezi shqip 2015 poezi te bukura poezi te bukura dashurie poezi te bukura shqip sahit shala shpirt shqip syte e tu te dua te pres veron hoxhaj.

Ste dua per para as per flori. E marte- Kapiteni me pa. POEZI DASHURIE 2 Mon Jan 21 2008 1236 pm.

Dora shkruan zemra ndikon. Shpirti me digjet flake. Ju nuk mund të postoni në tema.

Mbylle shpejt se u qmenda. Se te dua zemra ime gezimi im je ti. Te dua se kur afer ty te kam.

Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja. Rëndesia e një personi nuk vlerësohet nga hapësira që zë por nga boshlleku që le kur nuk është më. E merkure- Ai me buzeqeshi.

Për veq ty i dashurnë zemrën time tjetër djal smund të kujtoj. Dashuria Jone Pse jetojm kaq larg asgje sna pengon Se ky shpirti im vec per ty po jeton Sa lule ka pranvera te gjitha kane arome Por lulja me e bukur. Ti ke shkrepsin per shpirtin tim Dhe flakhedhesin per naten.

Nuk e di por kjo qe do te shkruaj une nuk eshte poezi. Tash smë mbanë më. Mos harroni me shkruajt titullin e poezive.

Jeta tani ka nje tjeter kuptim. Përmbledheje e pasur me poezi shqip dashurie nga autorë shqiptarë dhe të huaj. Nga zemra po shkruaj E filloj ket leter me shkruar per ty me fjalet me te embla te zemres she shpirtit tim te lendura Ne keto qaste kur e shkruaj ket leter ndjehem shum I emocjonuar me merzi me pikllim dhe vuajtje te pafund mbrenda zemres sime dhe me lot te pa ndal ne syt e mi te permalluar per nje dashuri Gëzohem qe je shendosh e mir e po ashtu kalon sidoqoft jeta dhe.

Poezi Dashurie Poezite me te bukura per dashurine per ju ne shqip.


Poezi Dashurie Per Zemren Time Youtube


Poezi Per Dashuri Photos Facebook


Poezi Dashurie Home Facebook


Pin By S O S Mame On Citati Sos Security


0 Response to "Poezi Per Te Dashurin Tim"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel