Poezi Per Te Dashurin Qe Ka Vdekur

Mu erresuan syte nuk doja ta besoja ste kisha me prane smund te te perqafoja. Poezi Sms Dashurie.


Poezi Dashurie Poezi Per Dashurie Poezia Dashurie Www Zemra Org

Me kete stilin time te nje Poeti amator qe shpreh dashurin per ty me.

Poezi per te dashurin qe ka vdekur. Dashurisidoqofte jeta dhe realiteti dora ime kurr nuk do te ndjej lodhje duke shkruar per tydo te vazhdoj te shkruajdo te vazhdoj te dua dhe do te vazhdoj te shpresoj ne ty sepse shpresa kurr nuk vdesnuk di qte them ndoshta e kam humbur rrugen time te jetes dhe gjindem ne rruge te gabuar por zoti me hapi kete rruge deri te zemra joteEdhe pse. Mund të më vish në varr të ulesh në gjunjë. E mallkoj diten qe te pash.

Sa te jem gjall ty do te dua Se je e vetmja per mua Ndoshta tabi je me tjeter njeri. Mbresa ne zemer me ke lene. A e din i dashur se po vuaj shum.

Kur te lexosh kete poezi. Ti ndoshta veç atëherë kur të kem vdekur. Se kam mbetur fillikat Ai do të vij me shokë netëve Pushkën do e var mbi shtrat Mos më thoni se vdiq im bir Ai ka rën por nuk ka vdekur Në udhën e lirisë për ku.

Nje zemer e vetmuar Po pikon gjak Prej mungeses tende Po digjet flak. O zot lutjen ma prano. Dashuria Jone Pse jetojm kaq larg asgje sna pengon Se ky shpirti im vec per ty po jeton Sa lule ka pranvera te gjitha kane arome Por lulja me e bukur.

Por ti nuk degjoje asnje fjale sme the nuk i fshive lotet qe derdheshin perdhe. Kur mora ate lajm te zi gjyshi ka vdekur me thane si per cudi Mu erresuan syte nuk doja ta besoja ste kisha me prane smund te te perqafoja kur te pashe te shtrire dukeshe si ne gjume bertita me te madhe zgjohu eja tek une. Çdo punë që ka punuar Kurdo e ka trashëguar.

Shum dashurohena E jetonim larg Nata nè vetmi mè duket shum gjat A mendon pèr mua tè vish afèr meje Tmè bèsh tè lumtur duke qen pran teje. Dashuri e paster eshte ajo qe nuk pergjigjet. Kur mora ate lajm te zi gjyshi ka vdekur me thane si per cudi.

Dashuria eshte si fatinuk i pelqen qe ta ndjekesh. Ka kaluar kohe dhe une kam mall per ty. Ti je gjithcka qe une ne kete jete e dua je shpirtshpres per te jetuar per mua je drite ne syte e mi je gjithckae imja dashuri.

Per Princeshen qe ma ka dergu. Ah po shum kemi bisedu une Qaj e ajo tu lotu ah po shum jemi Dashuru. Sepse jeta keto na ka dhuruar Por dashurine qe kam per ty BESOJE eshte dhurata me e cmuar.

Nje puthje e jotja Me kishte ndihmuar Zemren time per Ta sheruar _____ Ma fal. Kur Jeta Te Deshpron Kur Fati Shpinen Ta Kthen Kur Zemra Te Behet Monoton Mos Harro Se Egziston Dikush Qe Te Don. Ne zemer me ke hyme cils te kam mbudhurcilsi eshte tretur ne zemer me ke.

Leter per gjyshin e vdekur Leter per gjyshin e vdekur Mar 07 2019 E varrosëm për herë të dytë gjyshin e kemi nxjerrë trupin e gjyshit pas 8 muajsh. Hape Zemren Hape pak zemren te lutem mos vajto Hape pak dritaren e qiellin shiko Hape pak letren e fjalet mi lexo Te kam perjet ne zemer e ti mos harro. Kur te lexosh kete poezi Dije qe un jam ne vetmi Qe kur u ndame Asnjeher nuk u pame Akoma te dua Perse vuajtje do ket gjithmone per mua.

Do e pres te pragu i derës E ai do tvij si gjithnjë Sikur flladi i pranverës. Kur te pashe te shtrire dukeshe si ne gjume bertita me te madhe zgjohu eja tek une. Poezi per babin e vdekur.

Se te dua zemra ime gezimi im je ti. Jam pa shpirt jam pa zemër. Ke shumë rëndësi për mua.

_____ Zemra e vetmuar. Poezi malli vetmi. Nuk i ngjan me asnjeres qe kur te dua.

Me fal qe te deshta me fal qe te. Por ti nuk degjoje asnje fjale sme the nuk i fshive lotet qe derdheshin perdhe Ka kaluar kohe dhe une kam mall per ty te. Kèrkoj tè vish tè mè qetèsosh.

Poezi per nenen NENE E DASHUR NENE Nene e dashur nene. Ne Zemer me ke hy ne çels te kam ndry çelsi me ka tretur ne zEmEr Me ke mbetur. E mallkoj shiqimin qe ta dhash.

Sa e zbrazët në shpirt u tregoveë qiri duke u tret. Dhe dhimbja ze prape vend. Do deshiroja qe pikat e shiut zemren tende te mbulojne.

E mallkoj buzqeshjen qe ta dhurova. Sikur një qiri duke u tret. Me mungon shume ani kisha deshir qe te jem pran teje.

35 Komente për Dashuri e vdekur. Largesine per ty do ta shkurtoj do ta bej afersi. Këto të vërteta janë E të rrema brënda skanë Njeriu po të mësonjë Këto do ti kupëtonjë.

Sepse shpirtin vdekjes po ja dhuroj. Nuk mund te kete nje zhgenjim te thelle kur nuk ka nje dashuri te thelle. Leter per gjyshin e vdekur E dashur Aleksia gjyshërit nëpër ëndrra përfaqësojnë të mirën.

BESOJE eshte dhurata me e cmuar. Ketu larg ne vetmi smund te gjej kurr rehati sa nevoj kam per ty Vajta vite pa te pare malli shume me ka marre sa me vjen per te qare Sa qejf kamte therras nene nga malli fuqit me. Kur erdh dita mu taku.

Colora7cdgreenI lutem jetës të mos më qortoi. Kjo eshte faqja qe un ja dedikoj humbjes se babait tim dhe i cili pom mungon shum TE DUA BABI. Dashurin qe ke ti smund ta gjej ne cdo njeri.

Poezi Dashurie Poezite me te bukura per dashurine per ju ne shqip. Une vetem ty do te dua. E mallkoj veten qe ne ty u dashurova.

Tende por nuk jam fajtor qe te dua shum me vite te tera po jetoj me plag te pa sheruara ne zemer nese zoti e ka shkruar qe une perjet te vuaj per ty dhe dashurin tende nese esht e shkruar qe kurr most e takloj per te then ne kater sy ata qka ndjej ne zemer per ty nese esht shkruar per ty te qaj e. Se te dua zemra ime gezimi im je ti. Eshtë fjalëz e vërtetë Që tjatërë komp në jetë Si arrin dot shqipëtarit Burrit trim e punëmbarit.

12509 likes 50 talking about this. Dhe lotet ne sy gati me behen varg. Mè mungon pèrkdhelja e ngroht.

2 1 2. I vetmuar pskam mbetur ty te kerkoj per çdo nate sa edhe hëna qenka tretur nga mungsa jote e gjall Xhelozia thot Me duaj mua ose vdis kur nuk e mar me ty snje tjeter te te mos mar per mua me mi te te shoh te vdekur se sa te marr nje tjeter I shkruaj këto kujtime me lot ne sy se dashurin e par e fitova tradheti. Qe ti te jesh i imi dit dhe net per mira vjet per gjithmon Smundem te mendoj diqka me te mir ne jet qe te vdes per ty i dashur Sepse jeta ime pa ty nuk ka kuptim.

Babi im nk e di nga tia nis per nje baba te tille. Poezi per Adem Jasharin ADEM JASHARI Sikur gryka e bjeshkëve të Sharrit. Mos Mendo Qe Me Lendon Ani Qka Edhe Pse Ti Shkon Mos Mendo Se Me Mundon Se Jeta Edhe Pa Ty Vazhdonp.

Jam pa shpirt jam pa zemër. Jeta tani ka nje tjeter kuptim. Dashuria ben te kaloje kohenkoha ben te kaloje dashurine.

Gje e shenjt je o nene. Nën hijen e vajzës që sdo të më falë. E di veshtire eshte ta besosh Sepse jeta keto na ka dhuruar Por dashurine qe kam per ty BESOJE eshte dhurata me e cmuar.

Me kete dua te them se ti je gjithcka per mua dhe sikur te gjithe boten te me falnin une vetem ty do te dua. L Per Mu Bon Qa Te Duash As Qe Muj Me Te Nal Por Veq Kur Te Gabojsh Mos Um Thuj Me Te FAL. Asnje dashuri nuk eshte e sinqertepervecse dashuria per ushqimin.

Te shkruaj poezi per ty zemra ime te te theme se sa te duandjenja te verteta pormendoj se do harxhohet ngjyra e stilolapsit e sdo me mjaftojn as edhe 1000 fleta. Por smundem të jetoj më i gjallë. I vetmuar pskam mbetur ty te kerkoj per çdo nate sa edhe hëna qenka tretur nga mungsa jote e gjall Xhelozia thot Me duaj mua ose vdis kur nuk e mar me ty snje tjeter te te mos mar per mua me mi te te shoh te vdekur se sa te marr nje tjeter I shkruaj këto kujtime me lot ne sy se dashurin e par e fitova tradheti.

Sedi a ka mè dashuri qè kam un. Po shkruaj vetem per te per at qe me beri te besoj se nuk duhet te vdes njeher jo ateher kur doja te vdisja ngase nuk kisha arsye te jetoj nuk kisha asnje motiv pastaj erdhi ai ashtu pa pritur si asnje me par me beri per vete dhe me dha nje pjes te rinis se vet nje rini qe un e kisha kaluar pak me par se ai me beri te besoj se akoma jam e bukur dhe ashtu ndjehesha ne duart e tij derisa.


Perkujtime Per Te Vdekurit Germanlasopa


Radio Istogu


Fakulteti I Shkaterrimit Te Nervave Poezi Dashurie


Poezi Per Dashuri Photos Facebook


0 Response to "Poezi Per Te Dashurin Qe Ka Vdekur"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel