Poezi Per Te Dashurin Qe Eshte Large

Shume urime per Ty e dashur. Dhe dhimbja ze prape vend.


Poezi Dashurie Shum Te Bukura

Se te dua zemra ime gezimi im je ti.

Poezi per te dashurin qe eshte large. Puth buzet e mia qe te kuptosh se ceshte dashuria. The daily poem is selected for its literary quality and to provide you with a window on a very broad range of poems offered annually by publishers large and small. Te Dua shume dhe te Puth mami.

Our most eminent poets are represented in the selections but also poets who are less well known. Te dua aq sa me do ti mua dhe do te dua gjersa te tretem ne qofte se me ty do te mbetem. Kam nevojë për poezi kjo magji që djeg ashpërsinë e fjalëve që zgjon emocione dhe dhuron ngjyra të reja.

Je shpirtshpres per te jetuar per mua je drite ne syte e mi je gjithckae imja dashuri. Une vetem ty do te dua. Jo seshte e vertete largesia eshte mall ankth prove per dashurin e vertete Te pres aty ku humben gjurmet tona aty ku bota dikur ishte e jona te pres aty ku premtimet u harruan aty ku une dhe ti dashuruam.

Jeta tani ka nje tjeter kuptim dielli nje tjeter shkelqim hena dhe yjet nje me te bukur vallzim gjithcka eshte e bukur ne sejcilin takim. Fryti i të qarit është ngushllimi. Unë ju dua dhe ky është fillimi dhe fundi i gjithçkaje.

Ktheje letrën nese mendon. Poezi Dashurie Shqip Poezi Dashurie Gjermanisht Poezi Dashurie Italisht Sms Dashurie Foto me Poezi Dashurie Vetem une e di. Por akoma me keq eshte te kesh pran dike qe te ben te ndihesh vetem.

Plutarco Nëse ti do të reshtje së më puthuri mendoj se do të vdisja i asfiksuar. Dhe lotet ne sy gati me behen varg. Mos harro qe Mami te do shume dhe je drita e syve te mij.

Mbylle shpejt se u qmenda. Dhe lotet ne sy gati me behen varg. Nëse do të mund të arrijë deri dhe të mbajë një yll për çdo kohë që ju keni bërë me buzëqeshje e tërë mbrëmje qielli do të jetë në pëllëmbë të dorës sime.

Do te kujtohemi per fjaletqe i lam jetime mes shkretires perveluse te heshtjesdo te kujtohemi per ate pjes veteje te shkrumbuar ne asgjee do te derdhemi rrembyeshem shiun e pikellimitmbi ate murane kotesie. Rast i volitshëm për dhimbje të gjatë. E putha si te ishe ti Dhe me pas me kishte zen gjumi Te.

Mua nuk me mjaftojn gjera te medha per te qene ie lumturMe Mjafton Ti. O zot me trego rrugen e dashurise o zot me ndihmo dhe bisedo me mua. Do deshiroja qe pikat e shiut zemren tende te mbulojne.

Thojn se dielli me i bukur se gjithnje eshte kur syrin mbi maje malesh qetTe tjeret fjalet e mira per te i thone ne qastin kur. E dashure vajza ime sot eshte dita me speciale per ty eshte koha per te ngrene embelsire dhe te kendojm disa kenge mjafte te bukura. Ti do qash per mua Po un sdo jem aty Do me thuash te dua Me lote neper sy Do mbetem thjeshte kujtim ne endrrat e tua Mbi varrin Time do shkruaj fjalen te dua 2Nuk do mund te jesh njeri Nese shpirti njehere ste ka dhembur Te jetosh me shpresa Kur bota mbi ty eshte.

Dashuria është poet i madh i cili kurrë nuk e sheh të dashurin ashtu siç është por ashtu siç dëshiron të jetë. Dashuria dhutat e jetës Puthja dhurat e dashuris. Dhe prape e ndjej ngrohtesine e tyre.

Ka vetëm një lumturi në këtë jetë të duash dhe të jesh i dashur. Poezi Nese do me vrasësh Mos merr thik as pistolet Thuaj s të dua Se zemra pushon vet VETËM TI MË VRET Rrufe prej qielli që godet. Ti fala sytë ti me verbove ta fala zemrën ti ma copëtove ti fala ëndrrat ti i shkatërrove ta fala dashurinë poshtë e hodhe sa e zbrazët në shpirt u tregove.

Aty ku dhembjen e kam kaluar me dashurite pres. Dashuria eshte si LuftE lehte te bihesh ne te e veshtire per te dal jasht saj dhe e pamundur per tu harruar. Jam i teri prej ndjenje.

Poezi dashurie - Te Dua Jeta Ime. Poezi nga Poet Shqiptare 1Nje dite un do vdes ti do me kujtosh ne mendje do te mbes Dhe ti sdo me harrosh. Shoh detin e kalter.

Mos bej qe jeta ime te duket kot mos bej qe nga syt e mi te dalin vec lote. Sa kohe u be qe sshoh syte e tu dhe prape i perfytyroj. Ta qaj hallin tim se sa fort e dua se vetem ti mundesh te me ndimosh qe shpyrtin tim te ma sherosh.

Të dua gruaja ime e dashur. Mos bej qe vdekjen ta kerkoj se vetem e vdekur mund te te haroj. Largesine per ty do ta shkurtoj do ta bej afersi.

I zhytyr ne mendime Mbyll syte me trishtim. Jeta tani ka nje tjeter kuptim dielli nje tjeter shkelqim hena dhe yjet nje me te bukur vallzim gjithcka eshte e bukur ne sejcilin takim. Shoh detin e kalter Dhe dielin plot shkelqim.

Sa kohe u be qe nuk puth buzet e tua. Dora shkruan zemra ndikon. Ruaje kujtim nga shpirti im.

Vala 900 Personin qe e keni kerkuar eshte ne ju i Dashuruar nese ju e Dashuroni ju lutem telefononi dhe tregeoni qe e Doni. Our community is built on the belief that poetry is a powerful form of creative self expression and that each person deserves to share their own personal message with the world. Hape zemrën të hyj mbrenda.

Alda Merini Ka dashuri kaq të bukura sa justifikojnë të gjitha çmenduritë që të bëjnë të kryesh. Ndihem shume krenare te te therras ty MOTER. - Është kaq e lehtë të mendosh për dashurinë të flasësh për dashurin ta urosh dashurinë por nuk është gjithmonë e lehtë të njohësh dashurin edhe kur ne.

BESOJE eshte dhurata me e cmuar. - Dashurin e ndalon uria ose mungesa e parave. Fundi i të qeshurit është mërzija.

Sa kohe u be qe nuk perkedhel me trupin. Unë dua që ju të dini se që nga dita u takuam unë kam rënë thellë në dashuri me ju. Të të dojë aq sa të desha unë as më pak e as më shumë.

Dashuria Eshte Bixhoz Qe Te Ben Gjithmone Xheloz Dashuria Eshte Shah Qe Nuk Ka Aspak Shaka. Pse dashuria eshte per te shkrumuar. Je 15-vjeçe po ashtu edhe unë.

DashuruamJetuamPer njeri-tjetrinnjeri-tjetrinEgzistuam dhe ishim te lumturTe dashuruar enderronimshpresonim dhe i besonim dashuris sonIshte gjithqka e imjaIshe arsya e egzistimit tim dhe kuptimi i jetesIsha gjithqka per tygjithqka qe ti deshePor ne nje qast rruga jon u ndalUne e ti shkuam ne rrug te ndryshmepsenuk e dindoshta e dindoshta ti e dinPor tani nuk eshte. Je bote e rre per mua ndjenje e vecant qe forte e dua se zemra sote zemren fort e falemnderon o ylli ime. Jeta dhurat e natyrës.

Te pres aty ku zogjte ishin deshmitare aty ku kam qeshur e ku kam qare. Jeta dhurat e natyrës. Te jesh vetem eshte keq.

Te dua e dashur. Mendoja per ty sikur te te kisha pran Shtrengova jastekun sikur te ishe ti Dhe fillova te qaj per ty e dashur Dhe me lotet e mi krijova imazhin Tend engjellor. Je bote e rre per mua ndjenje e vecant qe forte e dua se zemra sote zemren fort e falemnderon o ylli ime.

Nëse nuk të ka prekur dashuria je duke ecur nëpër terr. Included with each poem is information about the poet and the poems source. E ne nje cast te bukur Ndjej parfumin tend.

Unë nuk e di se sa e gjatë do të jetë jeta ime por e di që çdo sekondë do të vlejë sa një jetë sepse do atë të e kalojë me ju. Gjithe fajin e ka natyra qe si dha zemres goje. Dhe dhimbja ze prape vend.

Je shpirtshpres per te jetuar per mua je drite ne syte e mi je gjithckae imja dashuri. Posted in Poezi dashurie. Ishte nate gjumi nuk me zinte.

Dhe aty kuptoj qe ti je mjaft larg. Neser eshte vertet vonete themi se u deshem.


Poezi Dashuris Diigo Groups


Thenie Per Te Dashurin Leksione Per Jeten 30 Thenie Te Mencura Nga Gabriel Garcia Marquez


Poezi Te Bukura Facebook


Poezi Dashurie 1 0 2 Apk Download Android Education Apps


0 Response to "Poezi Per Te Dashurin Qe Eshte Large"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel