Poezi Per Te Dashurin Ne Mengjes

Dashuria Jone Pse jetojm kaq larg asgje sna pengon Se ky shpirti im vec per ty po jeton Sa lule ka pranvera te gjitha kane arome Por lulja me e bukur. Se dashuria e pare nuk qenka loje.


Ne mengjes te dy bashk ne krahet e tu njeri i gjall ne parajs.

Poezi per te dashurin ne mengjes. Dua te largohem ne nje bote te qete ku mos kete intrigapor engjej me flete nuk dua tu flasvetem ti shikoj dua tjeter botekesaj si besoj. Iden sa shum te dashuroj kudo qe po shkoj vetem ty te mendoj se eshte dashuri reale jo s mun te jet loj po ti nese do dashurin te ta vertetoj. Ketu larg ne vetmi smund te gjej kurr rehati sa nevoj kam per ty Vajta vite pa te pare malli shume me ka marre sa me vjen per te qare Sa qejf kamte therras nene nga malli fuqit me.

Nese Mendon Se Dashuria Ime Per Ty Eshte Plumb Ruaje Per Vete Se Te Duhet Ne Fund. Dhe lotet ne sy gati me behen varg. Sonte ne enderr me prit se do te vij por mos u tremb fli perseri.

Qe shpreh dashurin per ty me zemer ne nje nate te qete ne gurbetin e errt. Argëtohuni duke përhapur dashurinë te miqtë tuaj shokët e klasës kolegët të dashurin të dashurën dhe partnerët tuaj për ti zgjuar ata me një buzëqeshje të bukur. Per te te dhen mundesin.

NE mes te Lumit Nuk e di a e din por ja te tregoj. Te kam shum larg. Te uroj çdo te mire ne jete ne trup shendet ne pune vullnet ne ide drejtesi ne nerva qetsi.

Te lutem mendo pak ne mua dhe ne zemren. Perse sonte edhe yjet nuk shkelqejn. Dikush qe shqetesohet per ty dikush qe do te jepte jeten per te te bere ty te buzeqeshesh te lumtur te zgjohesh ne mengjes me nje arsye per te jetuar.

Se nje dite pra une do te pershendes. Vetem Hena ben nje drite te zymt ku mund ta gjeje pak ngrohtesi dhe shpres se nje dite pra une do te pershendes. Poezi dashurie te bukura nga klasike ne ato moderne.

Si shpirt i zi ne kraharuar U mbyll liqeri nene male. E dija e dytë takova. Tashi dh agimi llambarites Po svagullon ne fund liqeri Po tretet tinez yll i.

Mbresa ne zemer me ke lene. Ti mos pyet si vdiqa por pyet si jetova pyet si me shkuan ditet qe pa ty i kalova. E shoh ku vdes e ku po vuan E syt e saj dyke pulitur.

Mos harroni me shkruajt titullin e poezive. Mos e bej dashurin ton te vdekur kur ajo ende jeton. 1 Ju uroj mirëmëngjes dhe ju ofroj një koktej të quajtur SOT.

Un tretem ne dhe nuk pata mundesi te zgjohem edhe njeher. Te lutem o zot te lutem perendi zgjom vetem njeher ta puth ate qe e lash me lot ne sy. NE mes te Lumit Nuk e di a e din por ja te tregoj Se dashuria e pare nuk qenka loje.

Të dua për ty vuaj. E syt e saj qu mavijuan Jan yjt e qjellit te venitur. Unë do të bëjë atë përsëri të gjithë në qoftë se kam pasur zgjedhje.

Kur vi tek varri te te vizitojj ahh imagjinata ime e mallkuar po si te flasin te vdekurit. E syt e saj qu mavijuan Jan yjt e qjellit te venitur. Keto poema jane perfekte per shprehje te nje dashurie te bukur romantike nje miqesie te bukur ose te nje dashurie qe eshte e nderlikuar.

Ndaj fund i ti e pasqyruar Po shuhet nata me nga dale. Ndaj fund i ti e pasqyruar Po shuhet nata me nga dale. Ti vetem prit sepse ai dikush do vije dhe do te tbeje personin me te lumtur ne bote.

Hape Zemren Hape pak zemren te lutem mos vajto Hape pak dritaren e qiellin shiko Hape pak letren e fjalet mi lexo Te kam perjet ne zemer e ti mos harro. Por thuaj zemres te me doje dhe ajo mua. Jeta tani ka nje tjeter kuptim.

Tende ruaje nje vend per mua. Vetem Hena ben nje drite te zymt. Poezi per nenen NENE E DASHUR NENE Nene e dashur nene.

Syte e tu te bukur cdo dite i shikoj me bejne te te dua te dashuroj skam guxim te flas ndaj dhe po te shkruaj me jep vec nje shprese se per ty po vuaj. Ketu mund te postoni vetem POEZI DASHURIE. _____ Me dhuro nje lule pa emer me jep pak kohe ta mbjedh ne zemer me thuaj dy fjal te bej poezi ti lexoj perdit e te flas per dashuri me dhuro nje puthje ta mbaj ne buze me dhuro dy pika loti ne.

I vetmuar pskam mbetur ty te kerkoj per çdo nate sa edhe hëna qenka tretur nga mungsa jote e gjall Xhelozia thot Me duaj mua ose vdis kur nuk e mar me ty snje tjeter te te mos mar per mua me mi te te shoh te vdekur se sa te marr nje tjeter I shkruaj këto kujtime me lot ne sy se dashurin e par e fitova tradheti. Ku mund ta gjeje pak ngrohtesi dhe shpres. Edhe pse kam me vdek te zemra e tij gjithmon do te pushoj.

Sigurisht te kujtohem me kete stilin time te nje Poeti amator qe shpreh dashurin per ty me zemer ne nje nate te qete ne gurbetin e errt. Largesine per ty do ta shkurtoj do ta bej afersi. Nese deshironi qe poezija juaj te vendoset ketu thjeshte shtoni poezi ne KOMENT ose ne email.

Ne familje harmoni ne ardhmeri lumturi dhe fat ne dashuri. Ti je gjithcka qe une ne kete jete e dua je shpirtshpres per te jetuar per mua je drite ne syte e mi je gjithckae imja dashuri. Muzgu nisi dalngadalë grykës lumit të rëshqas.

Përmbledheje e pasur me poezi shqip dashurie nga autorë shqiptarë dhe të huaj. Mirpo me duhet te vazhdojj tutje. Poezi Dashurie per Sms.

Dashuria Mesazhet për të dashurën Gruaja e saj Unë të kërkuar për të ju them se kudo që unë jam çfarëdo që të ndodhë unë gjithmonë do të mendoj për ju dhe koha e kemi kaluar së bashku si kohën time më të lumtur. Gjithashtu thënie shqip dashurie dhe krijime letrare dashurie nga nxënës të shkollave të ndryshme. Lotet te mi shkrijne.

Asgje dhe askush nuk mundet te ma zevendesoj dashurin tende askush nuk mundet te me bej te lumtur sikur ti. BESOJE eshte dhurata me e cmuar. Dashurin qe ke ti smund ta gjej ne cdo njeri.

Thojn se dielli me i bukur se gjithnje eshte kur syrin mbi maje malesh qetTe tjeret fjalet e mira per te i thone ne qastin kur. Je vargu në poezi Deri sa stë kam ty pran Sit jetoj ne vetmi. Se te dua zemra ime gezimi im je ti.

Te shkruaj poezi per ty zemra ime te te theme se sa te duandjenja te verteta pormendoj se do harxhohet ngjyra e stilolapsit e sdo me mjaftojn as edhe 1000 fleta. Poezi Dashurie Poezite me te bukura per dashurine per ju ne shqip. Une vetem ty do te dua.

Leter Dashurie -_- Po mendoja nje menyre te vecante dhe origjinale ndryshe nga te tjerat per tiu drejtuar nje vajze si ju. Dhe dhimbja ze prape vend. Poezi Dashurie Shqip Poezi Dashurie Gjermanisht Poezi Dashurie Italisht Sms Dashurie Foto me Poezi Dashurie Vetem une e di.

Të dua për ty shkruaj. Te ndihem sikur jam e fort ne menyr qe mos ti merzis te tjeret. Te dua ne mengjes te dua ne darke do te doja te te puthja por.

A harrohen momentet. Nese doni te dergoni apo postoni. Me kete stilin time te nje Poeti amator.

Gje e shenjt je o nene. Do deshiroja qe pikat e shiut zemren tende te mbulojne. Qdo fest qdo dit.

Nje dite kur do te zgjohesh mos laj syt me lot dikush do te tregoj qe sjam më ne kete bote. A thua edhe ato mungesen tende e ndjejn. E shoh ku vdes e ku po vuan E syt e saj dyke pulitur.

Si shpirt i zi ne kraharuar U mbyll liqeri nene male. Nuk do te trokas ne dere e as nuk do te zgjoj por do te te puth lehte e prap do te shkoj eternita 28 sep 2005 0440 am. Sepse mendoj qe nuk.

Të dua për ty ëndëroj. June 25 2010 at 614 am. Poemë Hëna zuri të venitej prapa majës malit tlartë.


Poezi Per Zemren Time Photos Facebook


Thenie Dashurie


Thenie Per Te Dashurin Leksione Per Jeten 30 Thenie Te Mencura Nga Gabriel Garcia Marquez


Poezia Dashuria Posts Facebook


0 Response to "Poezi Per Te Dashurin Ne Mengjes"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel