Poezi Per Te Dashurin Large

E dashure vajza ime sot eshte. Temes po e shkruaj une njehere - DITARI I NJE GRUAJE.


Poezi Dashurie 1 0 2 Apk Download Android Education Apps

Largesine per ty do ta shkurtoj do ta bej afersi.

Poezi per te dashurin large. Ne zemer me ke hyme cils te kam mbudhurcilsi eshte tretur ne zemer me ke. Me mban larg teje cdo nate e cdo dite. Te dua se ti lumturove jeten time te dua se ti je kuptimi i jetes time te dua eshte fjala qe del nga thellsia e zemres time dashuria ndjenja me e bukur Ndjenja me sublime fjala me e embel me shum kuptim te dua e do te dua pergjithmone shpirti im.

Ketu larg ne vetmi smund te gjej kurr rehati sa nevoj kam per ty Vajta vite pa te pare malli shume me ka marre sa me vjen per te qare Sa qejf kamte therras nene nga malli fuqit me. Facebook Twitter Pinterest Email. BESOJE eshte dhurata me e cmuar.

Nese deshironi qe poezija juaj te vendoset ketu thjeshte shtoni poezi ne KOMENT ose ne email. E hene- Hypa ne vapor. Hape zemrën të hyj mbrenda.

Provoj te le te lire mendjen provoj por jane mendimet qe sme len. Mos harroni me shkruajt titullin e poezive. Ju nuk mund të ndryshoni postimet tuaja.

Poezi per nenen NENE E DASHUR NENE Nene e dashur nene. Te te te them te dua e te dashuroj. E dija e dytë takova.

Larg teje nate nuk ka nuk ka gjume ne sy per mua yjet nuk shndrisin si me pare ah sa i. Gje e shenjt je o nene. Larg je kete e di dhe ndoshta me ke harruar pergjithnji por un akoma te mendoj.

Shpirti me digjet flake. Ne Zemer me ke hy ne çels te kam ndry çelsi me ka tretur ne zEmEr Me ke mbetur. Sa e zbrazët në shpirt u tregoveë qiri duke u tret.

Ketu mund te postoni vetem POEZI DASHURIE. Ty shpirt qe te kam mos me ler te vetme sot pa ty jeta skuptim jeten paty se imagjinoj dot. Ditelindja jote eshte nej dite shume speciale per mua dhe shume e rendesishme per ne te dy.

Por kjo largesi eshte e pa shpirte. Gjithashtu thënie shqip dashurie dhe krijime letrare dashurie nga nxënës të shkollave të ndryshme. Te lutem mendo pak ne mua dhe ne zemren.

Te shkruaj poezi per ty zemra ime te te theme se sa te duandjenja te verteta pormendoj se do harxhohet ngjyra e stilolapsit. E enjte- Me tha miremengjes. Sikur një qiri duke u tret.

Jam fajtor qe te dua shum me vite te tera po jetoj me plag te pa sheruara ne zemer nese zoti e ka shkruar qe une perjet te vuaj per ty dhe dashurin tende nese esht e shkruar qe kurr most e takloj per te then ne kater sy ata qka ndjej ne zemer per ty nese esht shkruar per ty te qaj e te vajtoj per. Të dua për ty vuaj. Një shkëmb i moçëm në luftë me detin Që zogjtë shtegëtarë shkelin më rrallë Se tremb furtuna e as tërmeti Jam unë ai të pres me mall.

A thua edhe ato mungesen tende e ndjejn. Do deshiroja qe pikat e shiut zemren tende te mbulojne. Ju nuk mund të hapni tema të reja.

Shum her ju kam lutur qe te sjelle tek une. Shume Urime Ditelindjen dhe se bashku te festojm te gjitha ditelindjet. Rëndesia e një personi nuk vlerësohet nga hapësira që zë por nga boshlleku që le kur nuk është më.

Une vetem ty do te dua. E sdo me mjaftojn as edhe 1000 fleta. Të dua për ty shkruaj.

Nje mjegull pus nje cmenduri. E premte- Me ndoqi kemba-kembes. Jam gjithmone e jotja e per ty jeteoj.

Kur te lexosh kete poezi Dije qe un jam ne vetmi Qe kur u ndame Asnjeher nuk u pame. Jam pa shpirt jam pa zemër. Poezi dashurie - Te Dua Jeta Ime.

Nuk e di por kjo qe do te shkruaj une nuk eshte poezi. Dashuria Mesazhet për të dashurën Gruaja e saj Unë të kërkuar për të ju them se kudo që unë jam çfarëdo që të ndodhë unë gjithmonë do të mendoj për ju dhe koha e kemi kaluar së bashku si kohën time më të lumtur. Jeta nuk qan.

35 Komente për Dashuri e vdekur. Se do te vij ngadal qe te them TE DUA. Dashuria Jone Pse jetojm kaq larg asgje sna pengon Se ky shpirti im vec per ty po jeton Sa lule ka pranvera te gjitha kane arome Por lulja me e bukur.

Dhe lotet ne sy gati me behen varg. Shume large je. Poezi Dashurie Poezite me te bukura per dashurine per ju ne shqip.

Tende ruaje nje vend per mua. Kur vija afër ikja larg. Poezi Dashurie Shqip Poezi Dashurie Gjermanisht Poezi Dashurie Italisht Sms Dashurie Foto me Poezi Dashurie Vetem une e di.

A thu kjo largesi te verteten se di. Thojn se dielli me i bukur se gjithnje eshte kur syrin mbi maje malesh qetTe tjeret fjalet e mira per te i thone ne qastin kur. Dashurin nga larg Kush esht aji qe thot dy shpirta nuk perpiqen dot.

Kur ikja larg drejt teje vija. Përmbledheje e pasur me poezi shqip dashurie nga autorë shqiptarë dhe të huaj. Kur te lexosh kete poezi.

Dashurin qe ke ti smund ta gjej ne cdo njeri. Për dreq më trembte largësia. Jam pa shpirt jam pa zemër.

Mbylle shpejt se u qmenda. Dhe dhimbja ze prape vend. As e kuptoja si te desha.

Pran varrit rri per varr pregaditem çka me duhet jeta kur me ty nuk shiemi ah sa te dua ti nuk e din se nga duart e tua helmin e kisha pirë dy rreshta shkrimi dy rreshta kujtimi kur te merr malli per mua shiqo dhe lexo se çte kam shkrua ndoshta ishe e re ate dit qe pranova pasi me ate dashurin tende aq leht u mashtrova. Per here te fundit ty per te takuar te pakten eja sot te une te me varroses ti se shpirtin ma vrare. Si nje poet qe shkruan vjersha.

Ktheje letrën nese mendon. Dashurin tende e ndjej thell ne shpirt i lutem zotit me ty te me bashkoj nje dite dhe qe ajo dite kur te mos mbaroj. Ju nuk mund të postoni në tema.

Hape Zemren Hape pak zemren te lutem mos vajto Hape pak dritaren e qiellin shiko Hape pak letren e fjalet mi lexo Te kam perjet ne zemer e ti mos harro. Perse sonte edhe yjet nuk shkelqejn. I tharë në rrënjë pa degë të njoma Që nuk e mposhtë as dimri i thellë.

Poezi Dashurie per Sms. Mbresa ne zemer me ke lene. Ti je gjithcka qe une ne kete jete e dua je shpirtshpres per te jetuar per mua je drite ne syte e mi je gjithckae imja dashuri.

Per vajzen e cila me ndihmoj ta kuptoj definicionin e jetes ne thelb. Një trung jetim nën hënë e diell. Një poezi për të dashurin e zemrës.

Syt e mi te perlotur nga pritja e zgjature. Dora shkruan zemra ndikon. Our community is built on the belief that poetry is a powerful form of creative self expression and that each person deserves to share their own personal message with the world.

Dhe afërsia bëhej çark. Por si tip barsalete ne lidhje me dashurineBrenda apo jashte. Jeta tani ka nje tjeter kuptim.

Atehere provoj te le te lira mendimet e mia per te pare se ku po shkojne dhe ne cast kuptoj se kerkojne te arrijne ty. Te dua shume bukuroshja ime jeta ime zemra ime dhe vete jeta ime. Jam unë ai të pres akoma.

Të dua për ty ëndëroj. E marte- Kapiteni me pa. 0 comments Email This.

Unë do të bëjë atë përsëri të gjithë në qoftë se kam pasur zgjedhje. December 18 2016 Poezi Dashurie. Ju nuk mund të bashkëngjitni skedarë.

Por lutjet e mia asnjeher su plotesune. Nese doni te dergoni apo postoni. E merkure- Ai me buzeqeshi.

Per te pire asnje sdo vej. Poezi te reja 2010 Mos mendo se tkam harru mos. Se te dua zemra ime gezimi im je ti.


Pin By Liz Nikollaj On Everything Happy Birthday Frame Birthday Frames Birthday


Poezi Dashurie Posts Facebook


Poezi Per Dashuri Beitrage Facebook


Poezi Dashuri E Ndaluar Cute Love Quotes Love Quotes Quotes


0 Response to "Poezi Per Te Dashurin Large"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel