Poezi Per Te Dashurin E Vdekur

Mbreteri qe kurshdo do ta kishte zili. Te te te them te dua e te dashuroj.


Te Jesh Dashuria E Pare Per Dike Eshte E Mrekullueshme Por Te Jesh E Fundit Eshte Pertej Perfektes Shperndaje Nese Ed Life Quotes Catch Phrase Girl Facts

Ktheje letrën nese mendon.

Poezi per te dashurin e vdekur. Te gjitha kushtet i kemi por diqka mungon Diqka shum kryesore mungesa e gjyshit tone Nga munges e tij. Dashurin e vjeter cdo dit e takoj e shikoj me mall por sguxoj me i foledhe pse mendoj se e kam haruar pop prap kur e shoh zemra rahjet i ndryshonpa lamtumir u larguam njeri tjetrit arsyjet sja treguam por fai isht i taij se iku me la nvetmikoha kaloj plaget mi sheroj ma zgjodh njeriun qe shum e dashuroj me te jetoj si me mir e aspak nuk ngjan si e para dashuriky. Un dua qe lulja ekuqe te lulzoj ne momentine vdkejes time ty do te kujtoj dua tet puth edhe ni herrr dua ta ndjej dashurin qe e komm per ty me fal oh shpirt se pa ty jeta s ka kuptim e dashura jote ende te don po mos harroo monentet tona qe i patumm nje gje dua te themm jeto i lumtur edhe nese vdes te.

Dhe numri i tyre po shtohet. Por kjo largesi eshte e pa shpirte. Mos bej qe vdekjen ta kerkoj se vetem e vdekur mund te te haroj.

Pse nuk me pergjigjesh kur vi tek varri te te vizitojj ahh imagjinata ime e mallkuar po si te flasin te vdekurit. Ditet mezi po kalojn veshtir per ne veshtir pa gjyshin tone Kur ulem te lexoj kuran mendja me shkon te gjyshi im i cili me mesoj kuranin ta lexoj. Jam gjithmone e jotja e per ty jeteoj.

Gjithashtu thënie shqip dashurie dhe krijime letrare dashurie nga nxënës të shkollave të ndryshme. Mbylle shpejt se u qmenda. Mbi te ish shkruar Te dua per jete Po se besove puth buzet e mia qe te kuptosh se ceshte dashuria.

Dashurin qe ke ti smund ta gjej ne cdo njeri. Ka më shumë të vdekur se të gjallë. Poezi Per Nenen Per Ditelindje.

Kjo eshte faqja qe un ja dedikoj humbjes se babait tim dhe i cili pom mungon shum TE DUA BABI. Poezi per nenen NENE E DASHUR NENE Nene e dashur nene. Se te deshte dhe ste deshnin Se te qante kur te qeshnin Se te veshte kur te cveshnin Neno moj te ra deshmor.

Mirpo me duhet te vazhdojj tutje. Mbresa ne zemer me ke lene. Dora shkruan zemra ndikon.

Mos bej qe jeta ime te duket kot mos bej qe nga syt e mi te dalin vec lote. Krijojne nje mbreteri te vogel ku ka vend vetem per te dy nje pallat te mbushur plot brenda me dashuri. Le dashurin e merr urrejtjen Shkruaj e qaj me lot qe nuk te kam afer si dikur sot.

Hape zemrën të hyj mbrenda. Ketu larg ne vetmi smund te gjej kurr rehati sa nevoj kam per ty Vajta vite pa te pare malli shume me ka marre sa me vjen per te qare Sa qejf kamte therras nene nga malli fuqit me. Poezi Dashurie Poezite me te bukura per dashurine per ju ne shqip.

Ishte dite e marte kur mora ate lajm te zi gjyshi ka vdekur me thane si per cudi Mu erresuan syte nuk doja ta besoja ste kisha me prane smund te te perqafoja kur te pashe te shtrire dukeshe si ne gjume bertita me te madhe zgjohu eja tek une. Poezi dashurie - Te Dua Jeta Ime. Përmbledheje e pasur me poezi shqip dashurie nga autorë shqiptarë dhe të huaj.

Me mban larg teje cdo nate e cdo dite. Jeta qenka misterike me fshetsit e saja dinake Nje val e jetes i ndau DY zemra dy te rinje dhe nje ardhmeri dhe. 4398 likes 3 talking about this.

Hape Zemren Hape pak zemren te lutem mos vajto Hape pak dritaren e qiellin shiko Hape pak letren e fjalet mi lexo Te kam perjet ne zemer e ti mos harro. This site is an open community for users to share their favorite pic on the internet all pix or pictures in this web are for personal pics use only it is stricly prohibited to use this pics for commercial purposes if you are the creator and find this pic is shared without your permission please kindly raise a DMCA report to Us. A thu kjo largesi te verteten se di.

Gje e shenjt je o nene. Tani që orë har fluturuar kaluara ne unë njoftim në du humbur gjithnjë e më shumë çdo ditë miqësia jonë. I vetmuar pskam mbetur ty te kerkoj per çdo nate sa edhe hëna qenka tretur nga mungsa jote e gjall Xhelozia thot Me duaj mua ose vdis kur nuk e mar me ty snje tjeter te te mos mar per mua me mi te te shoh te vdekur se sa te marr nje tjeter I shkruaj këto kujtime me lot ne sy se dashurin e par e fitova tradheti.

Vetem une e di. Dashuria Jone Pse jetojm kaq larg asgje sna pengon Se ky shpirti im vec per ty po jeton Sa lule ka pranvera te gjitha kane arome Por lulja me e bukur. E di veshtire eshte ta besosh Sepse jeta keto na ka dhuruar Por dashurine qe kam per ty BESOJE eshte dhurata me e cmuar.

Kisha pas deshirrrr ket nat met taku. Neno moj mbaj zi per vllane Me tre plumba na i rane Na e vran e na e shane Na i thane trathetor. Per Femij mebesa e nipa smendove Zoti ste la te vuash Sepse si ke bere keq askujt Veq te mira bere ne jete Prandaj ike ti aq shpejt Femijet mbesat e nipat qe ti i le Me po te nderojn Nuk ti humben Vlerat Por ty po te kujtojn Edhe pse i vdekur Ste harrojm kurre O gjyshi im.

Te gjitha kushtet i kemi por diqka mungon Diqka shum. Asgje dhe askush nuk mundet te ma zevendesoj dashurin tende askush nuk mundet te me bej te lumtur sikur ti. 12511 likes 51 talking about this.

Qdo fest qdo dit kur. Nje here e nje kohe nje princ e nje princeshe bashke takohen ne nje rrugetim per te mos u ndare deri ne amshim. Poezi te derguara nga loti ivetmuar email protected Te dua me do nje shtyll me pengon qe me ndan per jet vetem vari shkret besen ta kam dhan fjalen nuk e luj de dua per jet e a jo per 1 muj.

Ti je gjithcka qe une ne kete jete e dua je shpirtshpres per te jetuar per mua je drite ne syte e mi je gjithckae imja dashuri. Por lutjet e mia asnjeher su plotesune. Vetem Hena ben nje drite te zymt ku mund ta gjeje pak ngrohtesi dhe shpres se nje dite pra une do te pershendes.

Poezi per babin e vdekur. Me kete stilin time te nje Poeti amator qe shpreh dashurin per ty me zemer ne nje nate te qete ne gurbetin e errt. Sonte vuj me shpirt se te humba ty.

I mallkuar është njeriu që vdes por e keqja e bërë nga ai mbijeton. Po shkruaj vetem per te per at qe me beri te besoj se nuk duhet te vdes njeher jo ateher kur doja te vdisja ngase nuk kisha arsye te jetoj nuk kisha asnje motiv pastaj erdhi ai ashtu pa pritur si asnje me par me beri per vete dhe me dha nje pjes te rinis se vet nje rini qe un e kisha kaluar pak me par se ai me beri te besoj se akoma jam e bukur dhe ashtu ndjehesha ne duart e tij derisa. 80 thënie mbi vdekjen.

Te shkruaj poezi per ty zemra ime te te theme se sa te duandjenja te verteta pormendoj se do harxhohet ngjyra e stilolapsit e sdo me mjaftojn as edhe 1000 fleta. Me kete dua te them se ti je gjithcka per mua dhe sikur te gjithe boten te me falnin une vetem ty do te dua. Te dua aq sa me do ti mua dhe do te dua gjersa te tretem ne qofte se me ty do te mbetem.

Thojn se dielli me i bukur se gjithnje eshte kur syrin mbi maje malesh qetTe tjeret fjalet e mira per te i thone ne qastin kur ai del nga rete. Jeta tani ka nje tjeter kuptim. Edhe neseeeeeee e fundit det ishte per mu.

Poezi për gjyshin tim të vdekur. Se te dua zemra ime gezimi im je ti. Te ndihem sikur jam e fort ne menyr qe mos ti merzis te tjeret.

Sections of this page. Por ti nuk degjoje asnje fjale sme the nuk i fshive lotet qe derdheshin perdhe Ka kaluar kohe dhe une. Shum her ju kam lutur qe te sjelle tek une.


Perkujtime Per Te Vdekurit Germanlasopa


Poezi Dashuri E Ndaluar Cute Love Quotes Love Quotes Quotes


Pin De Veronicagalinschi En Pentru Suflet Biblia


Radio Istogu


0 Response to "Poezi Per Te Dashurin E Vdekur"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel