Leter Per Te Dashurin Ne Gurbet

Më presin më orën dhjetë edhe sërish po më therin brengat. Shume urime per Ty e dashur.


Poezi Per Mergimtar Posts Facebook

Te deshiroj çdo te mire ne jete dhe Te DUA SHUME.

Leter per te dashurin ne gurbet. Nuk e mbledh dot mendjen të të telefonoj apo jo. Besa e vajzes si era e nates ne fillim te don me ne fund te tradhëton. Dashuria Mesazhet për të dashurën Gruaja e saj Unë të kërkuar për të ju them se kudo që unë jam çfarëdo që të ndodhë unë gjithmonë do të mendoj për ju dhe koha e kemi kaluar së bashku si kohën time më të lumtur.

Unë besoj që dashuria mund të shprehet shumë mirë në leter. Te Dua shume dhe te Puth mami. Kujtoi se do na eFOTO.

Ndihem shume krenare te te therras ty MOTER. Pikerishte ne momente si keto e kuptoj drejtimin e jetes sime. Eni Shehu i zbulon të dashurin Bleona Qerretit.

Nga zemra po shkruaj E filloj ket leter me shkruar per ty me fjalet me te embla te zemres she shpirtit tim te lendura Ne keto qaste kur e shkruaj ket leter ndjehem shum I emocjonuar me merzi me pikllim dhe vuajtje te pafund mbrenda zemres sime dhe me lot te pa ndal ne syt e mi te permalluar per nje dashuri Gëzohem qe je shendosh e mir e po ashtu kalon sidoqoft jeta dhe. Poezi per babin tim. Je ajo qe me mbeshtete ne çdo rruge qe une zgjedh je ajo me te cilen flas per çdo problem dhe gezim timin.

Tek syt e tu humbet zemra ime Tek buzeqeshja jote lundron shpirti im. Krijojne nje mbreteri te vogel ku ka vend vetem per te dy nje pallat te mbushur plot brenda me dashuri. E dija e dytë takova ty se nuk ishte diçka për ju që unë e.

Deshira per te qen afer teje Digjet si zjari te un Me madhe se deti pa ane Me e madhe se fjala TE DUA. Edhe pse ti nuk me beson kjo zemer vetem ty te don. Prej kohësh kam dashur të të them se ndihem si e zënë në grackë në një lidhje pa fillim por me një fund që dihej tashmë.

Ne fakt me jep ankth kjo largesi po te mundja ne kete moment do isha ne krahun tend te te thosha qe je shume i rendesishem per mua dhe qe te adhuroj. Sapo i telefonova kompanisë Air France. I dashur banor peshqit në Newfoundland u dërgojnë përshëndetjet më të ëmbla vëllezërve të tyre në lagunë.

TE DUA NE MENGJES TE DUA NE DARKE DO TE DOJA TE TE PUTHJA POR. Leter dashurie-ROB i DASHURIS. Nuk doja qe jeta te me vriste nuk doja qe ndjenja per ty te vdiste asgje nuk doja vec pak dashuri por e pamundur kjo gje nga ti.

Dua te jem e lirëte fluturojZOTIN ta gjej dhe përjetoj që ne momentin e vdekjes të mos mendoj që kurrë as nuk jetova. Të Dua Te dua zemra ime te dua shume e di si peshku pa uje pa ty nuk mund te rri. Vendosni so dë buke në k ëpucë dhe shikoni se çfarë ndodh.

Une jam ketu per te dashuruar per te shtrenguar ne krahet e mi per te te qendruar praneJam ketu per te mesuar nga ty e te marr ne kembim dashurine tende. Toka u tha mali u shua dashurin qe kisha kurr per ty nuk u harrua Muaji i 8 ëshet muaji ëshet muaji i 8 mos u dashurini me vajzat e qytetit. TE KAM SHUM LARG.

Ne keto qaste kur e shkruaj ndjehem e emocionuarme merzi pikllimdhe vuajtje te pafund brenda zemres simedhe me lot te pa ndal ne syt e mi te permalluar per nje dashuri. Secila nga shenjat e zodiakut ka specifikat e saj dhe gjëra që do ti vlerësonin shumë nga. NUK DO TE TROKAS NE DERE E AS NUK DO TE ZGJOJ POR DO TE TE PUTH LEHTE E PRAP DO TE SHKOJ Eternita 28 Sep 2005 0440 AM Aman moj Breshka se na bane me zemer dhe ti me keto poezi.

Sigurisht te kujtohem me kete stilin time te nje Poeti amator qe shpreh dashurin per ty me zemer ne nje nate te qete ne gurbetin e errt. Ne syt e tu te bukur frymzohem per te shkruar Buzet e tua te kuqe vdes per ti shijuar dhe zjarin qe kam ne zemer sme len te qet ai ndizet dhe nuk shuhet let. Vetem Hena ben nje drite te zymt ku mund ta gjeje pak ngrohtesi dhe shpres se nje dite pra une do te pershendes.

E dashur Fifi Fifi i shkruan letër vetes brenda shtëpisë së B ig Br other VIP. Simone De Beauvoir për të dashurin e saj shkrimtarin Nelson Algren I dashuri im i shtrenjtë fjeta pak por kam ende dhembje të tmerrshme koke. Para se te flej lutem me lot ne sy zoti të të ktheft se smundem pa ty Dashuria dam puthja komedi vdekja tradheti.

Ka njerëz të cilët besojnë që më së miri shprehet fizikisht heheh por një leter nga i dashuri hmmmdo të ishte fantazi. Bashke takohen ne nje rrugetim per te mos u ndare deri ne amshim. Si ta çmendësh të dashurin ta thotë horoskopi.

Unë do të bëjë atë përsëri të gjithë në qoftë se kam pasur zgjedhje. Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemitë udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që katë humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer mëtë përjetosh qetësinë të cilën kemi nevojë çdo ditëe këtë mund ta gjesh në libranjë udhëtim me plot kuptimmesazhe me vlerëe një shtim shprese. SONTE NE ENDERR ME PRIT SE DO TE VIJ POR MOS U TREMB FLI PERSERI.

Nëse po mendon si ti biesh në sy partnerit apo të bësh ndonjë gjest për ta kënaqur duhet fillimisht të mendosh për shenjën e tij të horoskopit. E filloj kete leter me e shkruar me fjalet me te embla te zemres te shpirtit tim te lenduar Ne keto caste kur e shkruaj kete leter ndihem shum e emocionuar me merzi pikellimdhevuatje te pafund te zemres sime dhe me syt te perlot e te permalluar per nje dashuri. Ti per mua je shume speciale andaj e dashur moter SHUME URIME PER TY DITELINDJA.

Plot 5 arsye te cilat do tiu bindin per te bere kete ve prim sapo te zgjoheni ne. Letër dashurie nga Simone De Beauvoir për të dashurin e saj shkrimtarin Nelson Algren. Po vuaj shume nga mungesa jote me dhemb ne shpirt qe nuk jam afer teje dhe per me shume sepse un ta thash dhe ta them se sa te dua Por Edhe sot po e shkruaj ne kete leter.

Pjestarët e fshehtësive hyjnore Kuran Sura El Bekare pjesë e ajtetit 193 I referohet pejgamberit Muhammed saa. Njostik njeriu i shenjtë Gjysëm strofë nga poezija e Hafizit Sexhde. Përulje Kuran Sura Hadid pjesë e ajetit 3.

E filloj kete leter me e shkruar per tyme fjalet me te embla te zemres dhe shpirtit tim te lenduarNe keto qaste kur e shkruaj kete leter ndihem shum e emocionuarme merzi pikellimdhe vuajtje te pafund brenda zemres simedhe me lot te pandale ne syte e mi te permalluar per nje dashurisidoqofte jeta dhe realiteti dora ime kurr nuk do te ndjej. Poezi Per Babin Ne Gurbet. Per motren time me te mir ne bot views.

E filloje kete leter me shkruar per tyme fjalet me te embla te zemres dhe shpirtit time te lenduar. DashuruamJetuamPer njeri-tjetrinnjeri-tjetrinEgzistuam dhe ishim te lumturTe dashuruar enderronimshpresonim dhe i besonim dashuris sonIshte gjithqka e imjaIshe arsya e egzistimit tim dhe kuptimi i jetesIsha gjithqka per tygjithqka qe ti deshePor ne nje qast rruga jon u ndalUne e ti shkuam ne rrug te ndryshmepsenuk e dindoshta e dindoshta ti e dinPor tani nuk eshte. Shqiptare cfare i kemi bërë.

Inegzistent Kurani Sura Isra pjesë e ajetit 23 Kurani Sura Isra pjesë e. Me rastin e 7 Marsit me duhet te rrembej disa fjale per ty mesueseJe me e mira qe kam njohurFjalet jane te pakta sepse nuk e tregojne vleren dashurin qe kam per tyUne smund te gjej dot fjale per te te pershkruar Ti je si nje engjellKush do ta injoronte nje mesuese si tiUne para teje ndihem e ndrojtur pasi ti meriton nxenese me te miraFjalet e mia skane vlere para. E mërkurë 31 Newfoundland Për banorin në 6228 Forrest Avenue Gary Indiana SHBA.

Mbreteri qe kurshdo do ta kishte zili ajo ishte mbreteria vetem per ne te dy. NE mes te Lumit Nuk e di a e din por ja te tregoj Se dashuria e pare nuk qenka loje. 4m 25s nese ndihesh vetem views.

Te shpresoj qe kete nje dite ta kuptosh dhe ne krahet e mi me vrap te vraposh. Ky është mendimi i parë që më trazon gjithmonë qetësinë që më falnin bisedat me ty pasi ti më thua shpesh dëgjohemi përsëri më duhet të lëviz.


Dedikime Per Dashurin Faqe 2


Poezi Piktura 13


Gallery Strong Interaction Gallery


Poezi Per Mergimtar Posts Facebook


0 Response to "Leter Per Te Dashurin Ne Gurbet"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel