Leter Per Mesuesen

Gjithnjë e matur në mënyrën se si komunikonte ishte e pamundur të shpërthente dhe të kalonte kufirin që ndan zonjat prej femrave. Bera aqe sa mujta sa pata mundesi per te bere edhe pse kam frike se nuk kam bere aqe sa duhet per ju.


Poezi Per Mesuesin En Photos Facebook

Jam e lumtur që e kisha mësuese.

Leter per mesuesen. Mesuesi ka pergjegjesi te madhe para nxenesve te vete sepse te shperndash dituri te pergatitesh dike per te te edukosh ne. Une sot per ty mesuese me pelqen te shkruaj shume vargje te bukura per ti recituar. Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo ndaj edhe meritojnë mesazhet më të bukura për Vitin e Ri Kjo është një periudhë e veçantë e vitit që mbart edhe një mesazh special për tua uruar ndryshe festën.

Xhiroj së prapthi shiritin e kujtesës dhe ja tek më shfaqen përpara imazhet e asaj dite të paharruar në të cilën ti mësues i dashur na mirëprite me buzëqeshje me. Letra emocionuese le të kuptojmë se mësuesja që do ta marrë këtë letër sot ka mundur të nxjerrë në pah cilësitë më të mira të nxënësve të saj. Ese per mesuesin Lloji.

Tek supi yt e mbeshtetja koke edhe vetem. Kjo është letra që gjimnazistja Jesmina Muhaj ja dedikon mësueses së saj kujdestare në emër të të gjithë klasës për ta falënderuar për mbështetjen që u ka dhënë. Gjithashtu thënie shqip për mësuesit dhe krijime letrare për mësuesit nga nxënës të shkollave të ndryshme.

Mësuesi modeli dhe frymëzimi im. Nje Leter Per Mesuesen keywordtown com. Kur ke një mësues i.

Një nga njerëzit më të rëndësishëm në jetën e gjithsecilit prej nesh është padyshim mësuesi. Ti mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte. Nxenesit e mij te dashur e bera ate qe kisha obligim moral e kombetar per ju.

Mësueses sime të shpirtit nga Anuari. Eshte pak nje falenderim por te jap respektin dhe te jam mirenjohese pergjithmone. Isha e ngazëllyer për ditët që në orar kisha gjuhë angleze.

Po e filloj një letër të cilës si vë titull assesi meqë fjalët e nxjerra nga goja e njeriut e të shkruara nga dora e tij do të ishin të mangëta për ndjesinë time që dua ta shpreh në këtë letër. 7 Marsi është dita më e veçantë për mësuesit pasi kjo ditë në vendin tonë shërben si dita ku çdo nxënës tregon vlerësimin dhe mirënjohjen që ai ose ajo ka për figurën e mësuesit. Mesuesekjo leter te detikohet tyMesuese ti mua me mesoveme dhe keshilla te mirate cilat kurre nuk do ti harrojeTi je me e mira ne boteUne qdo gabim e kam beree kam bere pa dashjepor jam e bindur se te gjitha ato nje nga nje nje dit ti permisojkurse ti qe ke zemer te madhedo te mi faleshsepe e di se edukata jote edhte udherrefim per mua per arshmerine.

Kjo është letra që presidenti amerikan Abraham Lincoln i drejtoi mësuesit të djalit të tij në fillim të shkollës. Në këtë postim do të. Ti mesuese me ke rilindur diellin e dijes kur ne jetin time po gjemonte shiu i padijes ti me ke sjellur buzeqeshje atehere kur buzet lageshin nga lotet.

27 Shtator 2014 at 0917. Eshte e veshtire ta bej pasi te flas per tyehh sa e nderlikuar eshte. Nje mesazh dedikur per mesuese Lulen.

Unë mendoja tërë ditën kur do të vijë ora e mësimit që do të zhvillojmë së bashku. Në ditën e tij pikërisht në 7 mars ajo që mund të bëni për ti shprehur mirënjohjen tuaj është dhurata specifike dhe e përshtatshme për të. Nxënësit dhe prindërit e tyre të përpiqet të mos humbasë mundësinë për ta uruar për çdo rast për të shprehur mirënjohjen për punën e madhe e mësuesit.

Mësuesja na rrëfeu një herë se gjithmonë kishte dashur të ishte një zë në Disney Disney do të ishte bekuar po ta kishte atë. Erdha ne klase te pare shume e emoconuar as dhe emrin tim nuk dija te. Ti mesuese me ke rilindur diellin e dijes kur ne jetin time po gjemonte shiu i padijes ti me ke sjellur buzeqeshje atehere kur buzet lageshin nga lotet.

Home Te tjera Leter per mesuesen. Dhe sot qe po shkruaj sme duket aspak e lehte sepse ti hodhe themelet e jetes time qe une ta merrja ate lehte ne duar. Dua të theksoj se të kesh një mësues model është si të kesh një busull orientuese pranë që të ndihmon sa herë ti je konfuz për drejtimin që do të marrësh apo për hapat që do të hedhësh Të gjithë e dimë tashmë dhe e pranojmë se një ndër hallkat më të rëndësishme që lidh.

Me këtë tekst të shkurtër deshëm që tia përkujtojmë vetes dhe juve arsimtarin e parë deshëm që tua përkujtojmë dëgjimin e këshillave dhe porosive të para jetësore pas familjes të cilat vinin pikërisht nga mësuesët tanë të parë. Pas pak gjithçka do të jetë për. Akili dhe Anila.

15 ide dhuratash për mësuesit tuaj. Çdo letër falenderimi është një mënyrë për ti treguar mësuesve sesa të rëndësishëm janë ata në jetën e fëmijës. Kartolina per marsin boxwind com.

Zonjë nga Manastiri qyteti më qytetërues tek ne. Djali im sot e fillon shkollën. Një letër që duhet lexuar për të kuptuar jetën dhe mësimet që janë të rëndësishme tek fëmijët.

Sonte do me duhet te behem nje njeri hajdut sepse do te vjedh fjalet me te bukura ne librat e perndive qe te flas per ty. Nëse ju mungojnë idetë këtu keni një. Poezi mesueses time te parePOEZI VENDELINDJES TIMEVKETU VATJELOTI NE DHE TE HUAJPOEZI PER KOSOVENLUIGJ SHTJEFNI.

Për personin në fotografi kam një respekt të posaçëm. Mësuesi i klasës luan një rol të rëndësishëm në jetën e brezit të ri. Ese Për Mësuesen - Ese për 7 Marsin.

POEZI MESUESES TIME TE PARE YouTube. Ese per mesuesen mesuese sot ti largohesh nga ne te gjith me lot ne sy sa shum jemi duke u merzitur mesuese per ty mesuese e dashur kurr nuk do te harroj keshillat qe na dhe me mall do ti kujtoj ndaj sot do te themi. Ando zako qajupi Klasa.

Përmbledheje e pasur me poezi shqip për mësuesit nga autorë shqiptarë dhe të huaj. Ndryshonte nga gratë që kisha njohur deri më atëherë. Më kujtohet si sot dita e parë që jemi takuar dhe.

Edhe une e dua shume mesuesen time fjalet per te nuk pershkruhen ajo eshte nje mesuese shumme e bukur nuk mund tia shpreh dashurin e falenderoj per gjithqka qe na ka ofruar sidomos per buzeqeshjen e saj te bukur une i kalova 5 vite me te por nuk e kam harruar dhe as. Kishte atë lloj si të thuash ngathtësie aristokrate që instiktivisht. Per ty eshte pak gjithcka thashe ndaj kete leter po e mbyll.

Letër mësuesit tim. Unë mund të. Edhe pse kanë kaluar mbi 25 vjet nga dita në të cilën u ula në bankën e klasës së parë kujtimi i asaj dite për mua ka mbetur i freskët.

November 24 2015 Poezi Shqip. Letër mësuesit tim. Çdo ditë është dita e duhur për ti shprehur mirënjohjen mësuesit për punën e mundimshmë që ai bën.


Poezi Dhe Tregime Te Bukura Home Facebook


Mesuesi Per Mesuesin Postingan Facebook


Per Ty Mesues Ese Youtube


Olti Curri Dhurate Per Mesuesen Facebook


0 Response to "Leter Per Mesuesen"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel