Leter Dashurie Teodor Keko

Një dashuri nga ato që e lexon vetëm në libra dhe e. Ti ne djall te shkosh.


Pirro Cako Xhulit

Është e gjashta letër e mbushur me mall e dashuri që ajo shkruan për të bashkëshortin që fatkeqësisht u nda nga jeta shumë i ri.

Leter dashurie teodor keko. Me fal zemren un po vras. Një dashuri nga ato që e lexon vetëm në libra dhe e sheh vetëm nëpër filma. Me vonese aty kuptova se ne djall ti skishe shkuar ishe ulur me cigare.

Ti ne djall të shkosh. Vec per ty e shkruaj ne leter. Ky libër është në gjuhën angleze.

Mua sme dehu dashuria Por nje kokteil qe piva kot Brenda gotes mbytet vetmia Dhe une goten se thyej dot. Sjam buzëqumësht por esnaf për dashuri di plot dredhi. Xhuli mund ta kujtojë sa të dojë por nuk ka fare pse të flasë vetëm për të.

Teodor Keko Shtëpia botuese. Ngritur si utopia ime me roje të përforcuara në udhëkryqe ambasadash me police-qukapikë qershori të zbehur. Zdi ku jam e zdi ku shkoj as nuk dua te mendoj Po me thuaj si te harroj kur xhdo cast te mendoj.

Në muzg ti shfaqeshe e brishtë. Me vonese aty kuptova. Një nga poetët dhe autorët e këngëve më i njohur dhe i dashur deri më sot është Teodor Keko njeriu i madh i letrave të vogla.

Kur e di se do të vdesësh Pemët kanë më shumë lule dhe me Shumë yje qielli ka Më të mirë dhe më të çuditshëm Janë njerëzit. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Ti ne djall te shkosh.

Nën një hënë amerikane Befas ti seç mu ringjalle Ironike delikate Sydremitur si një mace. Dashuri e përjetshme - Xhulit - Nga dashuria që kam për ty Mund të të shquaj edhe në mjegull. Që nuk e kuptojnë se hija e trupit të Tyre është vetë vdekja.

Poezi shqip ne facebook. E tillë është dashuria e Xhuli Shkuti Kekos për të ndjerin e saj të shtrenjtë shkrimtarin Teodor Keko. Dashuria e përjetshme Xhulit 28 Tetor 2020.

Poezi nga Teodor Keko. Mua sme dehu dashuria por me dehu nje kokteil qe piva kot brenda gotes mbyt vetmia dhe une goten smundem qe ta thyej dot. Poezi dashurie dedikuar njeriut të zemrës që me pak vargje do tju sjellin gjithë pasionin vuajtjen trishtimin xhelozinë dhe dashurinë që keni ndaj një personi.

Letër dashurie Teodor Keko. Unë do të puth do të pushtoj në gji dhe po ma mbylle deren ti. Të puth nga zemra ime gjithmonë e përvëluar.

Allahu eshte nje bledi ylli bota ime dashuri dashuria dashuria ime dedikim dritero agolli islami jeta jeta ime jete mall me mungon mesazhe dashurie nena nena ime poezi poezi 2014 poezi 2015 poezi 2016 poezia ime poezi dashurie poezi dashurie shqip poezi islame poezi ndarje poezi nga sahit shala poezi patriotike poezi per dashuri poezi per jeten poezi per nenen. As pse të enjtet së qari në Pogradec në hotelin ku ka bërë muajin e mjaltit 34 vite pas martesës së saj jetëshkurtër. Dashuri si ato në filma Gruaja i shkruan letër Teodor Kekos edhe pse ka vite sjeton.

U bënë 18 vite pa të por Xhuli teksa i shkruan këtë letër të 6-të i thotë se e i mungon. Letërsia shqiptare ka një boshllëk të madh në trajtimin e temave e personazheve të viteve 1980-2000 ndaj dhe vepra e Teodor Kekos është një gur me peshë në gjithë këtë boshllëk. Ishte po ajo pa asnjë ndryshim 17072021 1506 Pas dy ditësh unë ia ndjeva hapat që në korridorin e shkallëve dhe e trokitura e.

January 28 2015 Poezi Dashurie Poezi Shqip. Nga dashuria ditët e gjata Në bukë i ktheva kokrra tespije. Nga dashuria u ktheva sy I urtë xhind bohem i rregullt.

Meqë nuk do të ndodhë do të vazhdoj të të dua gjithë vitin derisa të jem përsëri në krahët e tu. Pse vazhdon ta dashurosh Qe te shtosh vetmine braktisjen. Pse vazhdon ta dashurosh Që të shtosh vetminë braktisjen.

Do bësh sikur më ke inat. Zemres sime hidhje valle. E dashur erdhanë prag ke dalë ke hapur portën dhe qesh nën hundë.

E Shtunë 21 Tetor 2017 1845 TiranaPost. Ndodhi e vjetër unë e di. Ti ishe për mua Ismail Kadare.

As pse ti shkruajë letra dashurie Dorit natën akoma dhe akoma me gjithë gjumin që vjen rrallë ta zërë. Perqafimi poezi shqip poezi dashurie shqip poezi nga teodor keko poezi shqip poezi te bukura shqip. Tirana është fare e zakontë.

Teodor Keko 29 Tetor 2020. Kurrë shteti nuk ka qenë kaq përballë njeriut. Nga dashuria që kam për tyMund të të shquaj edhe në mjegullNga dashuria u ktheva syI urtë xhind bohem i rregullt.

Leter dashurie_ Teodor Keko Nen nje hene amerikane Befas ti sec mu ringjalle Ironike delikate Sydremitur si nje mace. Me hënën flokëve -karficë e bardhë. Atëherë ditët qenë të bukura.

Me ngushtësinë e shtëpive të ulëta me udhët e lodhura të dimrit me një pesëmbëdhjetëkatësh në qendër. Poezi dashurie dedikuar njeriut të zemrës që me pak vargje do tju sjellin gjithë pasionin vuajtjen trishtimin xhelozinë dhe dashurinë që keni ndaj një personi. Xhuli Keko e ka hedhur në letër gjithë mallin dhe dashurinë për të shoqin sot pas 18 vitesh të ndarjes së tij nga jeta.

Dhe parqeve të qetë gjer vonë. Qetësisht e pyeta veten. Qetesisht e pyeta veten.

Po të jap lajmin e mirë ta thotë Zoti. Dhe mbanin erë jargavan. Do ta copëtoj.


Observerkult Observerkult Added A New Photo


In Memoriam Nje Portret I Paautorizuar Teodor Keko Bukinist


Sofist Al Sofistpoezi Nga Teodor Keko Facebook


Pirro Cako Leter Dashurie


0 Response to "Leter Dashurie Teodor Keko"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel