Leter Dashurie Per Te Fejuarin

Së fundmi ajo ka vendosur të postoj fotosesionet e fejesës me të cilat është kujdesur që të duken mjaftë special. Une jam ketu per te dashuruar per te shtrenguar ne krahet e mi per te te qendruar praneJam ketu per te mesuar nga ty e te marr ne kembim dashurine tende.


Joq Albania Pershendetje Joq Sot Kur U Ktheva Ne Shtepi Gjeta Kete Leter Te Ngjitur Ne Deren E Shtepise I Bej Thirrje Djalit Misterioz Me Vjen Keq Por Mos Te Qendroj

Pikerishte ne momente si keto e kuptoj drejtimin e jetes sime.

Leter dashurie per te fejuarin. Fjalët në fjalorin tim nuk janë të mjaftueshme për të treguar se sa shumë të dua Zemra juaj është plot dashuri dhe përzemërsi. Per ty sot eshte nje dite shume e veçante andaj se bashku me gezimin dhe gjithe rendesin e kesaj dite te veçante per ty dhe gjithashtu per mu dhe te gjithe ate qe te duan dhe ti i do. Nuk doja qe jeta te me vriste nuk doja qe ndjenja per ty te vdiste asgje nuk doja vec pak dashuri por e pamundur kjo gje nga ti.

Iu tregoj se ku eshte problemi une jam e fejuar dhe se shpejti martohem por nuk e kuptoj pse nuk munda te dashurohem me te fejuarin tim ne kaq kohe me vjen keq per te por une e dua kte qe kam njohur ne fb shume jam. DashuruamJetuamPer njeri-tjetrinnjeri-tjetrinEgzistuam dhe ishim te lumturTe dashuruar enderronimshpresonim dhe i besonim dashuris sonIshte gjithqka e imjaIshe arsya e egzistimit tim dhe kuptimi i jetesIsha gjithqka per tygjithqka qe ti deshePor ne nje qast rruga jon u ndalUne e ti shkuam ne rrug te ndryshmepsenuk e dindoshta e dindoshta ti e dinPor tani nuk eshte. - Një marrëdhënie dashurie është ajo në të cilën çdokush është i lirë të jetë vetëvetja - duke qeshur me mua por kurrë me mua.

Të Dua Te dua zemra ime te dua shume e di si peshku pa uje pa ty nuk mund te rri. Mbylle shpejt se u qmenda. Shpesh më duket se do hysh ne derë me buzeqeshjen tënde si të mos kishe ikur kurre.

Pse nuk me pergjigjesh kur vi tek varri te te vizitojj ahh imagjinata ime e mallkuar po si te flasin te vdekurit. I dashur F Sot pothuajse nuk folëm fare dhe ndjej se së shpejti historisë sonë do ti vijë fundi. Faleminderit qe ekziston me te gjitha keto per mua.

Te ndihem sikur jam e fort ne menyr qe mos ti merzis te tjeret. Dhe pastaj kuptova se ajo që kisha ose ishte dashuri ose isha i çmendur. See posts photos and more on Facebook.

Leter dashurie-ROB i DASHURIS. Hape zemrën të hyj mbrenda. Ktheje letrën nese mendon.

Te deshiroj gjithe lumutrin e kesaj Bote Te deshiroj Suksese te medha ne te ardhmen Vullnet ne PuneMesime Te deshiroj fat ne te gjitha sferat e jetes dhe me. Fjalë dashurie Mesazhe dashurie për të dashuruarit Love letters. NJë LETËR DASHURIE.

Xhoni xh July 13 2019 Dashuri Filozofi Ndalohet kopjimi shprehjeve pa shoqërimin me linkun përkatës të faqes. AMANETI Jamani çùdit Seherin me deklaratat e dashurisë. Sa shumë mendime më vijnë ne kokë dhe sillen rrotullështë kujtimi yt.

Duke bërë një feste tradicionale ajo mori vëmendjen me postimet e saj në rrjete sociale shkruan Kosovarja. Histori e dhimbshme dashurie. Prej kohësh kam dashur të të them se ndihem si e zënë në.

Tani e kuptoj se janë të dyja. Duart tuaja janë gjithmonë të kujdesshme. Nga zemra po shkruaj E filloj ket leter me shkruar per ty me fjalet me te embla te zemres she shpirtit tim te lendura Ne keto qaste kur e shkruaj ket leter ndjehem shum I emocjonuar me merzi me pikllim dhe vuajtje te pafund mbrenda zemres sime dhe me lot te pa ndal ne syt e mi te permalluar per nje dashuri Gëzohem qe je shendosh e mir e po ashtu kalon sidoqoft jeta dhe.

Me tradhtove me humbe dashurine shkaterrove sle asnje pike meshire qe te kthehem me le nga pikellimi te dehem. Falemiderit qe merr fryme qe hecen qe shikon qe zgjohesh qe qesh qe me degjon. Me hedh tutje si nje leter pa vlere.

Asgje dhe askush nuk mundet te ma zevendesoj dashurin tende askush nuk mundet te me bej te lumtur sikur ti. Dashurine qe e kisha per ty e shkaterrove e mohove ate ndjenje aq te paster prej meje e largove. Te puth gjith naten deri ne agim te them pa pushuar ti je shpirti im TE DUA TE DUA E DO TE DUA GJITHMONE POEZI.

Pasi e festuam ne nje ambjent shum shoqeror ne fundin e festes tu afrova dhe te pershperitakam nje dhurat te bukur per te te dhuruar dua te vish me mua Lexo më gjërësisht. Të qaj me mua por kurrë për shkakun tim. Faleminderit qe me zgjodhe per te te dashur dhe qe me zgjove deshiren qe te heci me ty per pjesen tjeter te jetes sime qe me zgjodhe per te te ndier.

Leter dashurie Ti ke fytyrën e nuses sime të ardhshme letra më e bukur e dashurisë që Agron Tufa ia dedikoi gruas së tij. Poezi dashurie - Te Dua Jeta Ime. Nena me duar te arta Keto disa vargje ty nene po ti shkruaj Me ato duar te arta qe cdo gje gatuan Dua qe te te them Je plot dashuri e plote gezim e shume harmoni Je drita qe shkelqen ne qiellin e kalter Ti moj nena ime qe me gatuan me.

MJEKU I MREKULLUESHËM Dua të tregoj dicka shumë personale dhe shumë tëvërtetëngjarje që më ka ndodhur dhe më ka lënë mbresa shumë të mëdha knaqësie të papërshkruar dhe të pa imagjinuar më parë Lexo më gjërësisht. Dora shkruan zemra ndikon. Edhe pse ti nuk me beson.

Unë do të dëshiroja të shpikja një gjuhë të re dashurie. Jamani arrin të ndàlòjë në kohë Ikbalin e cila po tèntònte ti thoshte Seherit se për çfarë është àrrèstùar Zuhali. Unë jam me fat që ju kam si gruan time.

Mirpo me duhet te vazhdojj tutje. Jam në hall e dua të fejuarin edhe pse e tradhëtoj me komshiun çdo natë Një histori e. Letër të dashurit të pamundur.

Qdo fest qdo dit kur jemi te mbledhur e gjith familja e shoh se ti. Falemiderit mijera here qe me lejon te te dua. Jam ulur perballë dritares jashtë filloi te bie shi kam menduar shume për ty këto ditë dhe mund të them qe më mungon shume.

E filloj kete leter me e shkruar me fjalet me te embla te zemres te shpirtit tim te lenduar Ne keto caste kur e shkruaj kete leter ndihem shum e emocionuar me merzi pikellimdhevuatje te pafund te zemres sime dhe me syt te perlot e te permalluar per nje dashuri. Dy te rinj te dashuruar rrinin ne breg te detit. Fjanda Krasniqi është vajza e këngëtarit Ramadan Krasniqi e cila ditë me parë kurorëzoi dashurinë me fejesë.

Me bere te te urrej dashuri me mos ndiej shkove prehje diku tjeter kerkove dashurine tone harrove. HomeDashuria Jam në hall e dua të fejuarin edhe pse e tradhëtoj me komshiun çdo natë Dashuria Tregime Erotike Jam në hall e dua të fejuarin edhe pse e tradhëtoj me komshiun çdo natë. Me rastin e 7 Marsit me duhet te rrembej disa fjale per ty mesueseJe me e mira qe kam njohurFjalet jane te pakta sepse nuk e tregojne vleren dashurin qe kam per tyUne smund te gjej dot fjale per te te pershkruar Ti je si nje engjellKush do ta injoronte nje mesuese si tiUne para teje ndihem e ndrojtur pasi ti meriton nxenese me te miraFjalet e mia skane vlere para.

Ikbali e dëgjoi Jamanin fshèhùràzi dhe sapo mësoi se ai nuk ka gùxìm tia thotë Seherit nga frìkà ajo vendosi tia thotë vetë. Nuk jam e mërzitur as e penduar por do të doja të më dëgjoje pak ose ndoshta të më lexoje nëpërmjet këtyre rrjeshtave. - Dashuri është do tju kalojë.


Poezi Dashurie Shum Te Bukura


Bledi Selita Ft Astrit Tirona Dashuria Ime Youtube Movie Posters Okay Gesture


Pin On Shkrime


Poezi Dashuri E Ndaluar Cute Love Quotes Love Quotes Quotes


0 Response to "Leter Dashurie Per Te Fejuarin"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel