Leter Dashurie Per Largesin

Kur qesh me ty zemra me ringjallet. Sepse mendoj qe nuk jeni si gjith te tjerat.


Bledi Selita Ft Astrit Tirona Dashuria Ime Youtube Movie Posters Okay Gesture

Asgjë sdo të lumturonte aq shumë sa një lajm nga ty.

Leter dashurie per largesin. A Ngacmoheni menjëherë nga pamja e tij e jashtme. I vetmi shpetim per mua ka mbet Zoti i madh ne te cilin besoj se nje dit do te me gezon dhe nuk do te me harronku me miresit e veta do te ringjall shpirtin tim te humbur dhe do te sheron zemren time te plagasur. Sa shumë mendime më vijnë ne kokë dhe sillen rrotullështë kujtimi yt.

Leter dashurie-ROB i DASHURIS. Vetëm për të rritur. Mendoj se nje leter dashurie vlen ne çdo kohe.

Kete dashuri me gjak e lot do ta mbroj. Mirupafshim Marianë teksti dhe kënga Tash mirupafshim Marianë është koha kur ne ia fillojmë të qeshim dhe të qajmë dhe të qajmë dhe të qeshim nga fillimi prapë. Të gjithë i njohim këta emra të rëndësishëm për gjurmët e pashlyeshme e veprat e lëna pas por pak dimë për ndjenjat e tyre intime.

- Një marrëdhënie dashurie është ajo në të cilën çdokush është i lirë të jetë vetëvetja - duke qeshur me mua por kurrë me mua. Ndoshta disa dekada pasi të martohesh me tim bir ose në një ditë të rastësishme kur unë ta shoh të arsyeshme. Akoma i ndjej por ty nuk të shoh dot.

Tash ne qoftëse e lexon ketë leter kuptoje se çdo shkronjë është nje lot çdo fjalë një lumë çdo fjali një detë. Të qaj me mua por kurrë për shkakun tim. Unë jam shumë mirënjohës që ju kam në jetën time.

B Mendoni se është shumë tërheqës pasi ka një karakteristikë tepër të veçantë. BVeshtire qenka te maresh lapsin dhe te shkruash por ja qe nuk mund te rri. Te them te drejten nuk gjeta menyre te vecante per tiu terhequr vemendjen prandaj kaq thjesht dhe shkurt me shum.

Edhe pse per orë e çat të dëgjoj tek shqipton emrin tim. Se edhe kur ti te largohesh une gjithmone. Leter dashurie Sa shumë mall sa dëshpërim sa vuajtje sa shumë dashuri ndjej për ty sonte në këtë natë i dashuri imSonte ëndërrat dhe kujtimet per ty i kam këtu grumbulluar në shpirtin tim në zemren time.

Te gjitha mi more ti madje as lot nuk kam me ta fala dhe lotin vetem qe te mos e derdh ngase me shume lendohem Kam mall per ty por nuk kam force tet kerkoj ngase po te shoh e di qe do te kthehem prap rruges se dashurise per ty edhe pse e din ti qe jam ne kete rruge por e humbur duke te kerkuar me sy mbyllur se po ti hap syt e di qe do te me kthehet loti duke te thene me ke munguar. Me ka marr malli per cdo gje. Nje dashuri qe askushse se ndalon.

Më beso ndihem e veteme në këtë botë të madhe e humbur si një e huaj ku në errësiren e harruar dhe e hidhur në. Leter dashurie Ti ke fytyrën e nuses sime të ardhshme letra më e bukur e dashurisë që Agron Tufa ia dedikoi gruas së tij Posted on 28 Tetor 2021 29 Tetor 2021 by Kult Plus. Dhe askush se shkatrron.

Me kete dua te them. - Dashuri është do tju kalojë. Veprat me te pelqyera.

Është e pamundur të matësh thellësinë e dashurisë që e ndiej për ty. E filloj kete leter me e shkruar me fjalet me te embla te zemres te shpirtit tim te lenduar Ne keto caste kur e shkruaj kete leter ndihem shum e emocionuar me merzi pikellimdhevuatje te pafund te zemres sime dhe me syt te perlot e te permalluar per nje dashuri. Ju e mbushni të gjithë zbrazëtinë në zemrën time.

Ti je nje deshire magjike qe cdo nje deshiron te kete deshira ime u plotsua se te kam ty per jetTi je nje enderr e nates shume here per ty enderroj kur vjen ne endrren time dije se shume te dashurojeTi je endrra qe endrroj ti je shpirti qe me mban te takova dhe me ike tash te ndjeje qe s te kam pranTi je shpirti qe mfrymon fryma jote gjall me mban ti je hana qe ndricon rrezet tua. Ideja se do të qëndroj dy muaj pa dëgjuar për ty ka qenë tmerrësisht e papëlqyeshme për mua. Cdo pike shiu qe bie dashurine per ty me kujton Do deshiroja qe pikat e shiut zemren tende te mbulojne.

Te prita te vish me buzeqeshje por ti me erdhe me fjalen qe asnjehere nuk kisha dashur ta degjoja jam mire ketu Dhembja per ty dita dites po me shtohet se bashku me lotet e mi. Para se të të takoja mendoja se askush në botë nuk do të mund të dallonte dëshirën e thjeshtë nga erosi gënjeshtrën nga e vërteta dhe. 1 Ese per atdheun 2 Dhuna ne shoq.

Emisioni Shpirt i lënduar SHPIRTI I LËNDUAR ka qenë njëri ndër emisionet më të preferuara nga ana e dëgjuesve gjilanasë e më gjerë. Letra e dashurisë e Pierre Curie për bashkëshorten e tij Marie-n. Letër për nusen e djalit.

1 Ndodh që të ndesheni në rrugë me një djalosh bukurosh i cili i ngjan shumë yllit të kinemasë që ju adhuroni. Largesine per ty do ta shkurtoj do ta bej afersi. C Mendoni se nuk do tju hedhë kurrë ndonjë vështrim dhe se i ndërron gratë.

Kur grindem me ty zemra me ndahet. Leter Dashurie -_- Po mendoja nje menyre te vecante dhe origjinale ndryshe nga te tjerat per tiu drejtuar nje vajze si ju. Kurdo që ta marrësh këtë letër unë shpresoj të jem gjallë dhe e lumtur që.

Plot stil sublime të shprehura bukur dhe me një ndjeshmëri të madhe jua sjellim të përmbledhura disa prej letrave më të famshme të tyre drejtuar më të dashurve të jetës. Ne endrrat e mia cdo nate ty te shoh Te perqafuar te dy sebashku ne qendrojme une I afrohem zemres tende dhe te them me embelsi Se te dua zemra ime gezimi im je ti. Do te te kujtoj dhe asnjehere do te te harroj.

Shpesh më duket se do hysh ne derë me buzeqeshjen tënde si të mos kishe ikur kurre. Skam çtë bëjë tjetër përpos të të dua përgjithmonë. Shiko postime fotografi dhe më shumë në Facebook.

Ti më keqkupton disi ndërsa unë jam pothuajse në një mendje me ty Lexo edhe. Të them dhe këtë dhe dije se edhe unë jam krenare që isha bija jote. Dashuria per vellain.

NJë LETËR DASHURIE. Jam ulur perballe dritares jashte filloi te bie shikam menduar shume per ty. 3 Per pranveren 4 Ese per pranv.

Për personin që do të bjerë në dashuri me djalin tim Unë nuk jam e sigurt kur do tja jap këtë letër. Jam ulur perballë dritares jashtë filloi te bie shi kam menduar shume për ty këto ditë dhe mund të them qe më mungon shume. Në fillim nuk e kisha kurrë idenë që ju të ishit perfekte.

Dhe pastaj kuptova se ajo që kisha ose ishte dashuri ose isha i çmendur. Po ti e di se unë dua të jetoj me ty. Se per ty po vuaj.

Shpresa me mban gjall se nje dit edhe per mua do te ket pranver dhe fati i lumturis e i dashuris do te troket edhe ne zemren time. Per ty kam derdhur shumë pika lotiti je dhurata më e bukur që më ka bërë Zotitë kam larg dhe nuk duroj dotçdo Lexo më shumë 8 Facebook Twitter Pinterest Email. Ka një oqean në sytë e tu dhe unë mund ta shoh veten brenda tij.

Kjo është sa për të të thënë se letra jote e shkurtër ishte më se e mirëpritur nga unë. Nese nuk e ke bere asnjehere provoje sot shkruaje sa nuk eshte vone qe kur te duash ta shkruash te mos kesh kujt. Per zerin tend buzeqeshjen tende syet e tu.


Poezi Per Shoqen E Ngusht Bff Quotes Best Friend Texts Instagram Quotes


Pin On Shkrime


Poezi Per Ditelindje Urime Ditelindjen Per Femije


Ab Mc


0 Response to "Leter Dashurie Per Largesin"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel