Leter Dashurie Largesia

Dashuri dashuria Dashuria ime dashurise sime Fraza dashurie histori dashurie Jeta ime jete me lendove me mungon mesazhe dashurie mos me ler per ty poezi poezi 2014 poezi 2015 Poezi dashurie poezi dashurie 2011 poezi. Bota sot Gazeta Express Gazeta Dita Shekulli Gazeta Sot Zëri Dritare Kosova Sot Fjala e lirë ndonjë tjetër tek Ndryshe Iliriapost Gazeta Shqiptare Rrënjët Itali Java Lajm Ilyria SHBA Gazeta Shqip si dhe disa artikuj në.


Pin On Shkrime

Letra dashurie leter per ty qe edhe pse me ke prane nuk me sheh.

Leter dashurie largesia. Letër të dashurit të pamundur. Ishte fati që po luante me ne apo ishte fati që donte të na bashkonte. Jeineke ndj j jendjej keneje he qpiwn kshsu hehen ksis.

Pse nuk u martua kurrë Midhat Frashëri. Sa rend qenka largesiaMendoj ne kete moment ti te ishe me mua e jo qe te dy me tjeter kend. Letërkëmbimet me të dashurat.

Këtu gjeni shkrimet e mia si dhe përkthime të cilat janë bërë publike nëpër gazeta të ndryshme si për shembull. Prej kohësh kam dashur të të them se ndihem si e zënë në. LARGESIA MUND TE VRET SHPIRTINPOR JO EDHE NDJENJATehhh te te kisha TASH praneshume gjera kam per te te thenene flasim ne telefon ne msncdo diteçmallemipor jojo nuk cmallemi sa duhetndryshe eshte kur te shoh ne sy.

Ajo i tha Ndoshta ai dëshironte që vetëm të të jepte kurajo Largësia dhe pritja janë dy gjërat më të shëmtuara por njëkohësisht të bukura sepse na bëjnë të kuptojmë se cilët janë ata persona që për ne janë të gatshëm ta sfidojnë distancën dhe të ndalin kohën. Poezi shqip ne facebook. E shtrenja ime Irma të lutem ma largo këtë dyshim ti e di që të dua më shumë se më parë por në ditë të tillë si kjo e sotmja kur mbetem pa një kumt me të ftohtë të madh plot telashe e melankoli nuk arrij të të shoh e shkapetem në terr si lakuriq nate.

- Dashuri është do tju kalojë. Çdo histori dashurie është e bukur por e jona është e preferuara ime Urime të ëmbla ditëlindjeje për gruan tënde Gëzuar ditëlindjen është dita kur ëndrrat e juaj të realizohen. Edhe pse kam nje bindje se ndoshta keta rreshta ske per ti lexuar kurr.

Me nderime BiliUSA July 23 2008 at 206 PM. Prape bashke ne pikepjekje te lumt Leonard. Të qaj me mua por kurrë për shkakun tim.

Davinci Code Dan Brown Nuk egzistojnë koincidenca. Dora shkruan zemra ndikon. Poezia Leter Gjyshit eshte nje gjerdan me plot pika vese qe shuajn etjen e nje malli etjen e nje dashurie fisnike per Gjyshin dhe Vendlindjen.

Më në fund po marr guximin të të shkruaj një letër ty i dashuri im. A i keni shkruar ndonjehere ne nje copez leter - TE DUA - dhe tja lini tek koka e krevatit qe ta lexoj sapo te zgjohet. 0 Replies 194 Views October 18 2012 013333 pm by LoveR.

Je Me Mua Cdo Nat. Ky është blog personal. Luksi i nxituar degjeneron në grotesk.

Sa mir do te ishte sikur ta kisha shkruar me par ket leter sepse nuk do te ikja kurr pa e. I dashur F Sot pothuajse nuk folëm fare dhe ndjej se së shpejti historisë sonë do ti vijë fundi. Çdo vit me ju është më i mirë se viti paraprak.

Hape pak zemren te lutem mos vajto Hape pak dritaren e qiellin shiko Hape pak letren e fjalet mi. Mbase është një marrëzi e madhe dashuria ime për ty që e do aq shumë lirinë të udhëtosh ti biesh botës qark te do ndryshimin jetën pa halle pa telashe. Për shkak të ndryshimit të strukturës së forumit janë vendosur disa kufizime nëse nuk mund të shkruani një mesazh dhe të hapni një temë hyni në.

Aq sa te tremb nga largesia. E filloj kete leter me e shkruar me fjalet me te embla te zemres te shpirtit tim te lenduar Ne keto caste kur e shkruaj kete leter ndihem shum e emocionuar me merzi pikellimdhevuatje te pafund te zemres sime dhe me syt te perlot e te permalluar. Leter dashurie Sa shumë mall sa dëshpërim sa vuajtje sa shumë dashuri ndjej për ty sonte në këtë natë i dashuri imSonte ëndërrat dhe kujtimet per ty i kam këtu grumbulluar në shpirtin tim në zemren time.

Hape zemrën të hyj mbrenda. Poezi Te Bukura sabato 15 novembre 2014. Bota është një rrjet historish dhe ngjarjesh thellësisht të ndërthurura nuk egzistojnë koincidenca por ndërlidhje të padukshme.

Je sjej ienwnhe ksin eundo eiye kusn. Dhe pastaj kuptova se ajo që kisha ose ishte dashuri ose isha i çmendur. Largesia na ndan mall ndjej cdo moment lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te n.

Ne qoft se lexon ket leter do ta shohesh se qdo fjal e shkruar ne te eshte nje lot dhe frymarrje dashurie per ty. Sweety ed Dua KingiaBurrel Normal Topic Hot Topic More than 15 replies Very Hot Topic More than 25 replies Locked Topic. Po luftoj midis zemrës dhe arsyes midis dashurisë dhe detyrës pikërisht në emër të kësaj dashurie.

Ne qoft se lexon ket leter do ta shohesh se qdo fjal e shkruar ne te eshte nje lot dhe frymarrje dashurie per ty. Nuk jam e mërzitur as e penduar por do të doja të më dëgjoje pak ose ndoshta të më lexoje nëpërmjet këtyre rrjeshtave. Tani e kuptoj se janë të dyja.

Kur u njohëm në fillim e di edhe pse njohja jonë ishte virtuale ndjehej një harmoni midis nesh pothuajse e pashpjegueshme por mëse reale. Jeisjsj hqb jejen klowkwn jdjuu jd jidjen pwine jdiheb. Ne qoft se lexon ket leter do ta shohesh se qdo fjal e shkruar ne te eshte nje lot dhe frymarrje dashurie per ty.

Leter dashurie-ROB i DASHURIS Publikuar. I lumtur. - Një marrëdhënie dashurie është ajo në të cilën çdokush është i lirë të jetë vetëvetja - duke qeshur me mua por kurrë me mua.

-hshshsjjs kdjdkjs hdjsjjs msosksjs hsjsjs jdjjsjsjsj jdj js k disb ksjdjsjsn ksoneh ksisnj jshhbs jj jj. Të kam shpirt e nuk të shoh. Nese nuk e ke bere asnjehere provoje sot shkruaje sa nuk eshte vone qe kur te duash ta shkruash.

Poezi dashurie - Te Dua Jeta Ime. Ktheje letrën nese mendon. Edhe pse kam nje bindje se ndoshta keta rreshta ske per ti lexuar kurr.

Mbylle shpejt se u qmenda. Nje leter per ty. Ju ka ndodhur ndonjehere te keni deshire ti thoni shume fjale njeriut qe doni por nuk e keni bere asnjehere.

Sa mir do te ishte sikur ta kisha shkruar me par ket leter sepse nuk do te ikja kurr pa e ditur sa te doja _____. Një letër përmbajtjen e së cilës duhet jo vetëm ta ndjejmë akoma ta shijojmë për mua është një luks një dëfrim i mendjes dhe luksi do nge do qetësi do një atmosferë të paturbulluar. Le të jetë jeta juaj e mbushur me dashuri dhe lumturi.

Posted on 6. Mendoj se nje leter dashurie vlen ne çdo kohe. I dashurpo te dergoj leter sepse po me vret largesia joteNe kete leter do te tregoj gjendjen time shpirterore qe me ke shkaktuar tijo per fajin tendper faj te dashuriseNuk ndjej me ekzistencen time ne kete bote sepse nuk je prane mejeJe shume largsaqe zemra po vuan shume mungesen tendedhe therret emrin tend ne cdo moment Ne ke cast qe.

Drita ime je vec ti i imi je Jeta ime jetes time leter dashurie mbreti im Poezi. 1 dhjetor 1933.


Torte Me Arra Leter Dashurie Arra Dashurie Leter Torte Torte Cake Desserts


Bledi Selita Ft Astrit Tirona Dashuria Ime Youtube Movie Posters Okay Gesture


Torte Me Arra Leter Dashurie Arra Dashurie Leter Torte Dashurie Leter Torte Torte Cake Desserts


Radio Istogu


0 Response to "Leter Dashurie Largesia"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel