Leter Dashurie Burrit Tim

Ai një shpirt kaq i brishtë aq sa nuk ka ditur të thotë JO. Leter Dashurie -_- Po mendoja nje menyre te vecante dhe origjinale ndryshe nga te tjerat per tiu drejtuar nje vajze si ju.


Nje Leter Dashurie Per Burrin Tim Www Kosovarja Ch

Unë nuk të dua në një mënyrë romantike.

Leter dashurie burrit tim. Unë jam me fat që ju kam si gruan time. Shkarkoni JAMB CBT Softuer Tani FALAS. Brenda shpirtit tim dicka eshte fikur dicka eshte tretur dhe ka mbetur nje plage nga e cila me duket se sdo te sherohem kurreMirepo ti vendose te shkosh pavaresisht nga lutjet e mia a thua se atje ku shkoje te priste parajsa paditur e pa menduar gjate harroje se parajsen e.

Në postimin tim Getting the Love You Want. Përshëndetje dua të tregoj edhe unë historinë time jo për tu hapur apo për të pastruar ndërgjegjen por për. Letër për nusen e djalit.

Të qaj me mua por kurrë për shkakun tim. E dashur zonjë ju shkruaj për tju pyetur se si ju shkoi nëpër mendje të joshnit burrin tim. I dashur F Sot pothuajse nuk folëm fare dhe ndjej se së shpejti historisë sonë do ti vijë fundi.

Ende më vjen ndërmend ti dhe veprimet e tua çdo ditë. Një letër ish-burrit tim. Letrat e dashurise jane thjesht dobesi.

Burrit tim Bujarit i thash të shkonte në një shitore që të merrte ca pije ndërkohë që unë do ta prisja aty në park sepse sandalet me taka të larta mi vrisnin këmbët. Leter Dashurie Kam ecur me mendjen mbushur me mendimet për ty. Kur e shijon dashurinë 39 Ngjarje.

Unë nuk dua një lumturi të përjet hme me ty. Për personin që do të bjerë në dashuri me djalin tim Unë nuk jam e sigurt kur do tja jap këtë letër. Ai një shpirt kaq i brishtë aq sa nuk ka ditur të thotë JO.

E dashur zonjë ju shkruaj për tju pyetur se si ju shkoi nëpër mendje të joshnit burrin tim. - Një marrëdhënie dashurie është ajo në të cilën çdokush është i lirë të jetë vetëvetja - duke qeshur me mua por kurrë me mua. Unë mezi kam pritur për këtë ditë gjatë gjithë vitit Urime për ditelindjen engjëllit tim të.

Ai me një tru që shpesh i funksionon keq aq sa ka zgjedhur si vend për të tradhëtuar krevatin tonë. Ato ishin në dollap poshtë fotokopjuesit tënd aty ku ti vendosje gjithnjë sendet e tua personale çelësat portofolin orën paratë e vogla stilolapsin kur ktheheshe në shtëpi nga lufta jote e përditshme në qytet. Ai me një tru që shpesh i funksionon keq aq sa ka zgjedhur si vend për të tradhëtuar krevatin tonë.

Ti je drita e jetës krenaria dhe gëzim im. Kurdo që ta marrësh këtë letër unë shpresoj të jem gjallë dhe e lumtur që. Ai pa kundërshtuar iku drejtë shitores e cila ishte përballë parkut.

Shumë fat dhe urimet më të mira për fëmijën më të bukur të gjithë universit në ditëlindjen e tij. Prej kohësh kam dashur të të them se ndihem si e zënë në. Nga Agron Tufa.

Fjalët në fjalorin tim nuk janë të mjaftueshme për të treguar se sa shumë të dua Zemra juaj është plot dashuri dhe përzemërsi. Letër të dashurit të pamundur. Një Letër Drejtuar Dashnores së Burrit Tim.

100 Mesazhe dhe Urime për Ditëlindjen e Ngrohjes së Zemrës për Burrin. Histori erotike 18 Shefi i burrit tim më prekte poshtë tavolinës derisa një moment u hap 16th February 2018. E unë e dashur gruaja e vërtetë e ish-burrit tim doja asokohe me qenë gjithçkaja për të.

Te prita te vish me buzeqeshje por ti me erdhe me fjalen qe asnjehere nuk kisha dashur ta degjoja jam mire ketu Dhembja per ty dita dites po me shtohet se bashku me lotet e mi. Të kesh një burrë të mirë është ekuivalenti emocional i fitimit të lotarisë dhe gjetjes së një tenxhere ari menjëherë. 08 shkurt 2018 - 1510.

Përsëri dhe Përsëri unë përmend një nga mjetet më të fuqishme të intimitetit në martesën time e cila është shkrimi i një letre dashurie. E dashur zonjë ju shkruaj për tju pyetur se si ju shkoi nëpër mend të joshnit burrin tim. Duart tuaja janë gjithmonë të kujdesshme.

Mas 20 viteve martes burrit tim i erdhi nje sms Nese e. Une jam ne kontaket me 13 gra te martum me fmi ketu ne zvicer 3 ne gjermani qe shkoj i takoj vetem njana qe vjen i thet burrit po shkoj te motra zvicerUne qysh jam bind 70 per qin e grave ne gurbet e tradhtojn burin ato. Di gjithashtu që ju nuk dini gjë për ekzistencën time të mjerë në jetën e burrit tuaj andaj po.

Për të rejat më të fundit behuni pjesë e grupit tonë VIRAL në facebook. Per mendimin tim te shkruash nje leter dashurie eshte si te dorezohesh para dikujt kur je i sigurt qe ndjenjat nuk do te pergjigjen. Fjalët e kësaj gruaje po thyejnë rrjetin.

Dhe pastaj kuptova se ajo që kisha ose ishte dashuri ose isha i çmendur. Ai kaq i. Unë nuk të urrej iç mund të be o h.

Tani ki kujdes këto nuk janë missive të. Me propozimin e burrit dhe jo me kundërshtimin timpor me aprovim fillova depilimin e pidhit jo më sikur dikur të tërinpor e lëja një pjesë të parruarpra nji tufzë lesh mbi bregun e fildishtë të pidhitKjo filloi ti pëlqente mjaft shumë burritdhe kjo natyrisht më eksitonte edhe muasepse e vëreja se ai knaqej mjaft shumë. Ky e dashur e vetëm ky ka qenë shkaku i vendimit tim për tu tërhequr vetë për ti hapur udhë kënaqësisë së tij monomane e cila sugjeronte për mua një tip të huaj lumturie që zor të na mbante më bashkë.

Letër të dashurës së burrit tim. Dhe pyetjet mbeten Letër burrit tim. Burri juaj është shoku juaj më i mirë i dashuri juaj dhe ai që kompleton shpirtin tuaj.

Tani e kuptoj se janë të dyja. Unë do të dëshiroja të shpikja një gjuhë të re dashurie. Para pak ditësh pas gati një viti gjeta fotot në shtëpinë tonë.

Ai një shpirt kaq i brishtë aq sa nuk ka ditur të thotë JO. Histori Dashurie Histori Familjare Histori Inspiruese Te gjitha historite Ne rini u dashurova me nje djal te fejuar sot i kam 54 vjet dhe kur e shoh zemra don mem eksplodu si nuk shuhen ndjenjat pas 32 vite. Unë nuk të urrej siç mund të besosh.

Sepse mendoj qe nuk jeni si gjith te tjerat. - Dashuri është do tju kalojë. Leter dashurie-ROB i DASHURIS Publikuar.

Unë nuk të dua në një mënyrë romantike. E dashur zonja grua e vërtetë e ish-burrit tim Unë e di se tash ju jeni bashkë duke kaluar muajin e mjaltit siç më kanë thënë diku në Egjé në një ishull të bukur ekzotik me një emër të lashtë grek. Ndoshta disa dekada pasi të martohesh me tim bir ose në një ditë të rastësishme kur unë ta shoh të arsyeshme.

Te them te drejten nuk gjeta menyre te vecante per tiu terhequr vemendjen prandaj kaq thjesht dhe shkurt me shum. BVeshtire qenka te maresh lapsin dhe te shkruash por ja qe nuk mund te rri. Urime për ditëlindje engjëllit tim.

E filloj kete leter me e shkruar me fjalet me te embla te zemres te shpirtit tim te lenduar Ne keto caste kur e shkruaj kete leter ndihem shum e emocionuar me merzi pikellimdhevuatje te pafund te zemres sime dhe me syt te perlot e te permalluar. Nje kontakt sysh thote me shume se mijera fjale nje prekje thur qindra poezi nje puthje shkakton nje anomali kohore qe e ben te duket ate moment ne nje jete te tere. Nuk jam e mërzitur as e penduar por do të doja të më dëgjoje pak ose ndoshta të më lexoje nëpërmjet këtyre rrjeshtave.

Doja një histori dashurie. I shkruaj një ditë çdo ditë burrit tim. Zbuloni arsyen numër 1 sipas shkencës pse një grua ka frikë të.

Me ka marr malli per cdo gje.


Mudre Izreke I Citati Posts Facebook


Mudre Izreke I Citati Posts Facebook


Mudre Izreke I Citati Posts Facebook


Mudre Izreke I Citati Facebook


0 Response to "Leter Dashurie Burrit Tim"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel