Leter E Bukur Dashurie

I gjithë universi i bindet dashurisë. Dashuria kërkon gjithçka dhe me të drejtë kështu është për mua me ty dhe për ty me mua veçse ti harron kaq lehtë sa më duhet të jetoj për ty dhe për mua.


Vuajtje Dhimbje Dashuri Dhe Lot Photos Facebook

E kam shkruar ne vit te trete gjimanaz.

Leter e bukur dashurie. A mund ta ndryshosh e të bëhesh e tëra imja e unë tërësisht i yti. Lumenj ndjenjash janë derdhur duke bërë të rrjedhin fjalë të paharrueshme. Ja përse në vite kujtohen për.

Kryeveprat më të mëdha letrare kanë pasur si protagoniste dashurinë. Histori e dhimbshme dashurie. Po puthet me një gur.

Gjendesh diku larg qe as vete smund ta paramndoj se kur do te kthehesh fati do ta percaktojSi mund te jetosh pa mua kur te mundon vetmia njeriu me gjysem shprese kur i mungon dashuriaNdoshta ke gjetur dike per ty te mposhtur vetmine per te luftuar jeten te kujtosh dashurine. Kam nevojë për poezi kjo magji që djeg ashpërsinë e fjalëve që zgjon emocione dhe dhuron ngjyra të reja. Dikur më folën për dashurinë dhe unë qesha.

Perse sonte edhe yjet nuk shkelqejn. Nje jete vetmie e merituar nje vetmi e kerkuar edhe pse pa qellim. Njerëz të mëdhenj artistë shkencëtarë.

LETER NGA MERGIMI te dua sa jet qe mka dhan perendia edhe pse stekam pran me ne jeten time dote dua gjithmon edhe ne varr kur dote shkoja dote marr fotografin tenda qe edhe ne at jet dote duazoti ju vraft o faqezi qe ma martuat te dashuren dhe ma thyet zemren dhe me lat ne vetmi te vuajme zemer te thyer e te pa shpresi lutem perendis qe veq ta shof edhe. Oh zoti im shiko natyrën e bukur dhe përqëndro mendimin te e pashmangshmia. Ata nuk e dinin por nje gje e tmershme i priste.

Gjurmët e tij janë zhdukur. Te prita te vish me buzeqeshje por ti me erdhe me fjalen qe asnjehere nuk kisha dashur ta degjoja jam mire ketu Dhembja per ty dita dites po me shtohet se bashku me lotet e mi. Ska fillua as nuk mbaron çdo gje me aqjeta është e bukurjetoje sese është shumë e shkurt që ta humbasish duke vajtua.

Jeta ime dashurija ime e vërteta ime fryma ime arsyeja ime e bukura ime e çmuara ime. Shtrati duket kaq i bukur çarcafët janë kthyer në ar-. Mendimi im i parë kur zgjohem dhe i fundit para se të fle je ti.

Librat e dashurisë. Me ka marr malli per cdo gje. Të verdha të kuqe të purpurta.

Letrat e vjetra janë kthyer në një bletë të zezë. Letër e bukur dashurie nga Johhny Cash. Lumenj ndjenjash janë derdhur duke bërë të rrjedhin fjalë të paharrueshme.

Në ar të forte të fortë dhe dysheku. Tende ruaje nje vend per mua. I gjithë universi i bindet dashurisë.

Shpresoj ta kuptosh si ndihem në të vërtetë. Njerëz të mëdhenj artistë shkencëtarë. Une jam dashuruar pas teje.

Leter dashurie E filloje kete leter me shkruar per tyme fjalet me te embla te zemres dhe shpirtit time te lenduar. As hëna e plotë sonte. Pas shpines se tyre dikush po i godiste.

Dhaskal4b Diskutant i rregjistruar Posts. Sytë e mi të verbër presin dëshpërimisht të të shohin ty. Cdo fjale e saj atij lumturine ja shtonte.

Ne qoft se lexon ket leter do ta shohesh se qdo fjal e shkruar ne te eshte nje lot dhe frymarrje dashurie per ty. Leter dashurie Ti ke fytyrën e nuses sime të ardhshme letra më e bukur e dashurisë që Agron Tufa ia dedikoi gruas së tij. Historia më e bukur e dashurisë është kur bie në dashuri me personin më të papritur në momentin më të papritur.

Të dua për ty vuaj. Sa për mua i dashur Foxx. Syte e tu te bukur cdo dite i shikoj me bejne te te dua te dashuroj skam guxim te flas ndaj dhe po te shkruaj me jep vec nje shprese se per ty po vuaj.

Ja përse në vite kujtohen për. A thua edhe ato mungesen tende e ndjejn. Alda Merini Ka dashuri kaq të bukura sa justifikojnë të gjitha çmenduritë që të bëjnë të kryesh.

Sepse mendoj qe nuk jeni si gjith te. Kryeveprat më të mëdha letrare kanë pasur si protagoniste dashurinë. Jemi në muajin e dashurisë ndaj ju paraqesim librat me historitë më të forta e pasionante të dashurisë.

Janë dashuri në kohë të vështira dashuri tragjike dashuri të periudhave të ndryshme historike histori për të cilat vitet kanë treguar të jenë të pakohë të gjitha për tu shijuar përgjatë këtij muaji. Ditë e bukur - Nuk mund ta duroj të mos jesh këtu. 10 letrat e dashurisë më të bukura të të gjitha kohërave.

Çdo histori dashurie është e bukur por e jona është e preferuara ime Urime të ëmbla ditëlindjeje për gruan tënde Gëzuar ditëlindjen është dita kur ëndrrat e juaj të realizohen. Edhe pse kam nje bindje se ndoshta keta rreshta ske per ti lexuar kurr. SHPIRT me ka marre malli shume zemer.

Te frenosh shpresen e nje te riu ne lulezim. Sa mir do te ishte sikur ta kisha shkruar me par ket leter. Le të jetë jeta juaj e mbushur me dashuri dhe lumturi.

Ti nuk e kupton natyrisht EB sa e bukur dhe tërheqëse ke qenë gjithmonë dhe sesi ke fituar një vlerë më shumë mirësie të veçantë e të rrezikshme. Posted on 812011 0023. Dy te rinj te dashuruar rrinin ne breg te detit Te perqafuar i shprehnin dashurine njeri-tjetrit.

E dashur blerina po te shkuaj kete leter se nuk mund te gjej menyre tjeter per te shfaqur ndjenjat e mia dhe se e di se keshtu eshte me e lehte. Richard Burton i shkruante kështu Elizabeth. Nuk e kisha planifikuar të bie në dashuri me ty por gëzohem që e bëra.

BVeshtire qenka te maresh lapsin dhe te shkruash por ja qe nuk mund te rri. Kliko këtu për të lexuar Citate Dashurie - Dashuria ka frikë nga dyshimi. Ishte nje nate e e ndriqueshme vere me plot yje dhe shum gjera te vecanta rreth neshJa keshtu ishte ajo nateas qe e pata menduar qe ne nje atmosfere te tille te lekundet zemra imeE mendova thjeshtdo te jete nje nate si gjithe te tjeratme pak buzqeshje ashtu si perhereSapo mberiva ne.

Ajo i thoshte te dua ai perqafonte. Megjithatë ajo rritet me dyshim dhe shpesh humbet në siguri. Te lutem mendo pak ne mua dhe ne zemren.

Fustanet e natës janë grirë e bërë. Të dua për ty shkruaj. Posted on 28 Tetor.

7 22201 53631 am Reply leter dashurie ----- po e shkruaj ketu kete leter qe nuk ja kam dhene asnjehere kesaj goces. Brooklyn dhe Nicola të cilët u fejuan në korrik të vitit të kaluar. Je 15-vjeçe po ashtu edhe unë.

Plutarco Nëse ti do të reshtje së më puthuri mendoj se do të vdisja i asfiksuar. Ishte nje nate e e ndriqueshme vere me plot yje dhe shum gjera te vecanta rreth neshJa keshtu ishte ajo nateas qe e pata menduar qe ne nje atmosfere te tille te lekundet zemra imeE mendova thjeshtdo te jete nje nate si gjithe te tjeratme pak buzqeshje ashtu si perhereSapo mberiva ne vendin e caktuer syte me shkuan ne fytyren tende engjelloreNuk. Kam fat që jetoj me gruan më të mrekullueshme që kam njohur ndonjëherë 08032021 1429 Një urim i përzemërt për ditëlindje nga Johnny Cash për bashkëshorten e tij June cilësohet si njëra ndër më të bukurat letra dashurie të të gjithë kohërave.

Atë që të tjerët e quajnë dashuri unë e quaj jetë sepse pa dashurinë nuk mund të jetoj. Leter Dashurie -_- Po mendoja nje menyre te vecante dhe origjinale ndryshe nga te tjerat per tiu drejtuar nje vajze si ju. Dashuria per motren jemi dy motra shume te bukura te gjithe na kan zili ndonjehere hitherohemi por prap pajtohemi pa njera tjetren smund te rrime dashurine qe kam per te smund ta shpreh te dua shume motra ime.

Çdo vit me ju është më i mirë se viti paraprak. 10 letrat e dashurisë më të bukura të të gjitha kohërave. E di e meritoj nuk kam guxim te ankohem nuk kam fajtor te fajsoj per gjithe vetmin time fajtore jam une vete kurr skam ditur te sillem sic duhet ne momentin e duhur dhe me personat e duhur jam treguar siperfaqesore dhe njeri pa ndjenja por tashme eshte teper vone eshte vone per.

Poezi Dashurie per Sms. Të dua për ty ëndëroj.


Pin On Shkrime


Pin On Music


Dita E Shen Valentinit Letra Dashurie Shkarkim Leter Muri Hd Wallpapers Dita E Shen Valentinit


Fakulteti I Shkaterrimit Te Nervave Poezi Dashurie


0 Response to "Leter E Bukur Dashurie"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel