Leter Per Ish Te Dashurin

Çfarë mund të bëj që të risë besimin dhe të shkëputem nga ajo pjesë e historisë Ju falënderoj. Pasi hyra në banesë ish-bashkëshortja po fliste në Skype me të dashurin dhe në momentin që më pa mbylla telefonin dhe ndërkohë vjen edhe kunata e cila filloi të qeshte.


Pin On Thenie

Unë e kam njohur të dashurin tim kur ai ishte i lidhur me dikë tjetër.

Leter per ish te dashurin. Antonia Gjoka është një nga konkurrentet e këtij sezoni dhe para disa orësh faqja e njohur e rrjetit. Pasi hyra në banesë ish-bashkëshortja po fliste në Skype me të dashurin dhe në momentin që më pa mbylla telefonin dhe ndërkohë vjen edhe kunata e cila filloi të qeshte. Konkurrentët e emisionit të dashurisë Përputhen janë gjithmonë në qendër të vëmendjes sidomos jashtë emisionit.

Hande Ercel dhe Murat Dalkilic Kjo ka bërë që të dyja shoqet të shkëputin raportet me njëra-tjetrën madje sapo kanë dalë edhe fotot e para paparaci të Fifit dhe këngëtarit të njohur Eda nuk e ka ndjekur më në rrjetet sociale. Te shkruaj poezi per ty zemra ime te te theme se sa te duandjenja te verteta pormendoj se do harxhohet ngjyra e stilolapsit e sdo me mjaftojn as edhe 1000 fleta. Madje përflitet për një lidhje të mundshme mes tyre edhe në rrjet por edhe brenda shtëpisë ku kanë ku kanë lindur dyshime.

Duke qenë në një gjendje të ngarkuar emocionale shkova mora armën shkova te shtëpia e ish-vjehrrit. Fifi është njëra nga banoret më të përfolura të këtij edicioni të parë të Big Brother VIP. Në momentin që më pa erdhi ish-kunata e cila filloi të qeshte.

Jeta tani ka nje tjeter kuptim. Që në nisje të Big Brother VIP afrimiteti i pazakontë i këngëtares Semi Jaupaj me Donald Veshaj ish-të dashurin e shoqes së ngushtë Bora Zemanit iu ka rënë në sy të gjithëve. Duke qenë në një gjendje të ngarkuar emocionale shkova mora armën shkova te shtëpia e ish-vjehrrit.

Antonia Gjoka është një nga konkurrentet e këtij sezoni dhe para disa orësh faqja e njohur e rrjetit social Instagram Vipat e Bllokut ka postuar një video ekskluzive ku Antonia ndodhet me një djalë në një dyqan rrobash. Letër psikologes Si ta përballoj divorcin e prindërve. Kur hyra në banesë ish-bashkëshortja po fliste në Skype me të dashurin.

Shkrepa ar mën që më doli nga kontrolli dhe mësova se Sabrina kishte ndërruar jetë. Lotët dhe vajin zëvendësoni me ndejat udhëtimin këngën e preferuar për të vallëzuar. Ankesat e vazhdueshme dhe bisedat për ish-të dashurin nuk është e vetmja mënyrë për ta harruara atë.

Antonia Gjoka është një nga konkurrentet e këtij sezoni dhe para disa orësh faqja e njohur e rrjetit social Instagram Vipat e. Konkurrentët e emisionit të dashurisë Përputhen janë gjithmonë në qendër të vëmendjes sidomos jashtë emisionit. Pasi kuptova iu bë qejfi që unë e kapa ish bashkëshorten me të dashurin e saj.

Hutohen konspiracionistëtEmigranti tenton të përdhunojë 30 vjeçaren tek hyrja e pallatit si e shpëtoi komshiu ish-boksier November 11 2021 Gruaja më kapi në 2 të natës me një femër të shoqatave të paqesÇimi i Përputhen vë në kolaps karakonspiracionistët dhe karamoderatorët e mbrëmjes. Kur është fjala për ndërprerjen e një lidhjeje dashurie qarja e vazhdueshme dhe dëgjimi i këngëve romantike qe një kohë të gjatë janë shndërruar në demode. Si ta mbështes shokun që e tradhton gruaja.

Pasi hyra në banesë ish-bashkëshortja po fliste në Skype me të dashurin. Nuk di cfare te bej me kam biseduar shpesh me te dhe me kerkon falje duke then se nuk do perseritet me por ka kohe qe vazhdon te futet mes nesh duket sikur ajo femer nese mund ta quaj te tille ka vendosur te mos te me lere te qete derisa te me ndaj perfundimisht nga ai dhe se kuptoj pse sepse sipas asj per te i dashuri im eshte nje hiccc. Konkurrentja e Përputhen kapet mat me ish të dashurin.

Ndonjëherë na duket e pabesueshme sesi ai kalon ende në mendjen tonë edhe pas muajsh a vitesh të ndarë. Merr shembull nga unë si të. Pasi kuptova iu bë qejfi që unë e kapa ish bashkëshorten me të dashurin e saj.

Konkurrentja e Përputhen kapet mat me ish të dashurin. Në momentin që më pa erdhi ish-kunata e cila filloi të qeshte. Ish-vjehrri më shkruajti sërish në Messenger dhe më la takim e më tha do të të zhduk.

Nuk vdes derisa të të shkatërroj Aktorja e njohur dënohet me burg pasi kërcënoi ish të dashurin. Ish-i dashuri i prísh punë Alvisës. Une jam ketu per te dashuruar per te shtrenguar ne krahet e mi per te te qendruar praneJam ketu per te mesuar nga ty e te marr ne kembim dashurine tende.

A ke menduar edhe ti ndonjëherë të ulesh të marrësh një laps e një letër e të shkruash për ish-burrin apo ish të dashurin qoftë edhe për ish-miken. Jam shumë i mërzitur. Iva Tiço opinionistja e Fun Club si fillim është shprehur se Semi nuk duhej të afrohej fare me Donaldin vetëm nga fakti që Bora shoqja e saj e ngushtë ka qenë e lidhur me.

Foto Kanë qenë një ndër çiftet më të bukur në Shqipëri ky ka qenë ish-i dashuri i këngëtares që është në Big Brother Pak dite me pare Beatrix Ramosaj ka kujtuar brenda shtepise se Big Brother ish te dashurin e saj. Kur hyra në banesë ish-bashkëshortja po fliste në Skype me të dashurin. Vjehrra smë donte se isha nga fshati pija shumë qetësues Fifi bën deklaratën e madhe për ish të dashurin.

Pikerishte ne momente si keto e kuptoj drejtimin e jetes sime. Ajo kërkoi të dilnim në oborr duke më thënë se nuk ka më punë me ty. Sitare Akbas prej pak kohësh është e lidhur me ish të dashurin e Edës Hande Erçel këngëtarin e njohur Murat Dalkilic.

Ne kalojmë mirë bashkë por mua më mundon fakti që ai mund të bëj të njëjtën gjë me mua. 23 ditë më parë. Ti je gjithcka qe une ne kete jete e dua je shpirtshpres per te jetuar per mua je drite ne syte e mi je gjithckae imja dashuri.

Pse e sheh në ëndërr ish-të dashurin. Bruno dhe Alvisa ishin shumë të afërt në takimin e tyre dhe kjo u duk qartë në fund kur u ulën në divan dhe u përqafuan duke shijuar edhe prèkje e puthje. Letër psikologes I dashuri e tradhtoi ish-in me mua.

Në një moment Bruno nisi ta pyeste Alvisën se si i pëlqen puthjet spontane apo me planifikim dhe ajo iu përgjigj se i. Shkrepa armën që më doli nga kontrolli dhe mësova se Sabrina kishte ndërruar jetë. Konkurrentët e emisionit të dashurisë Përputhen janë gjithmonë në qendër të vëmendjes sidomos jashtë emisionit.

Unë mendoj se mund të jetë një mënyrë shumë e shëndetshme dhe produktive për të hedhur të gjitha ndjenjat në atë letër pse ti mbash për vete kur mund ti ndash me gjithë botën e të çlirohesh nga gjithë ato. Pra Semi nuk e ka per here te pare qe i merr te dashurin Bora Zemanit por si eshte e mundur qe shoqeria e tyre ka vijuar kaq e forte dhe pas kesaj ngjarjeje. Kam frikë se historia do të përsëritet.

Pasi hyra në banesë ish-bashkëshortja po fliste në Skype me të dashurin. Të harrosh ish- të dashurin mund të jetë proçes i shkurtër dhe i ëmbël ashtu siç mund të duket i pafund dhe i dhimbshëm. Ajo kërkoi të dilnim në oborr duke më thënë se nuk ka më punë me ty.

Për sa më sipër jam fajtor për aktin por dua të sqarohen të gjithë se çfarë kam deklaruar.


Poezi Dashurie Nga Me Te Bukurat Home Facebook


Poezi Dashuri E Ndaluar Cute Love Quotes Love Quotes Quotes


R T E Vertet Real Friendship Quotes Tagalog Love Quotes Boyfriend Quotes


Pin On Life


0 Response to "Leter Per Ish Te Dashurin"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel